16.5 C
Lviv
01.05.2024
Україна

Китай будує 127-кілометровий підводний тунель. Куди він веде і навіщо потрібен?

У світі на сьогоднішній день важко знайти людину, яка не чула про тунель під Ла-Маншем, що сполучає Великобританію та Францію. Цей тунель є третім за протяжністю серед підводних тунелів. Його довжина складає 50,5 км. Більший лише японський тунель Сейкан завдовжки 53.9 км і Готардський базисний тунель у Швейцарії завдовжки 57 км. Китай обійде всю трійку рекордсменів, побудувавши підводний шлях довжиною 127 км.

Це буде найбільший тунель

У Китаї є одна дуже цікава затока. Йдеться про Бохайську затоку, що є частиною Жовтого моря. Глибина у цих місцях досягає 40 м. Цікаве це місце не тільки мальовничими краєвидами, а й тим, що на берегах Бахайської затоки проживає приблизно населення в 4 рази більше за населення України. Там знаходиться місто Тяньцзінь – один з найбільших центрів виробництва. А зовсім неподалік нього лежить столиця країни Пекін.

Живуть і працюють люди вздовж Бохайського узбережжя. У лещата важливу затоку стискають Ляодунський півострів та Шаньдунський півострів, між яким налагоджено поромне сполучення. Щоправда, щоб перебратися з одного берега на інший, доведеться витратити не менше 8 годин. Що насправді не так мало, як може здатися. Якщо піти як усі нормальні герої в обхід, то автомобільними дорогами від Шаньдуня ​​до Ляодуня доведеться проїхати приблизно 1 500 км навколо Бохайської затоки. Власне, тому між двома півостровами китайці і збираються прокласти підводний тунель завдовжки 127 км.

Затока Жовтого моря
Навколо – не варіант

Інфраструктурний об’єкт у разі успішного завершення будівництва поєднає міста Далянь Яньтай. Тунель буде залізничним, проте ним зможуть перебиратися й автомобілі. Щоправда, їх будуть вантажити на спеціальні платформи. Швидше за все, таке рішення було прийнято китайськими будівельниками через складності організації вентиляції в довгому тунелі. Автомобілі, на відміну від електричних локомотивів, створюють сильний брудний вихлоп. Але чи є якийсь зиск від такого проєкту? Насправді, вигода колосальна. Прискорення транспортного сполучення між Шаньдунем і Ляодунем дозволить китайцям економити щонайменше 4 млрд. доларів на рік. Таким чином окупиться 127-кілометровий тунель лише за 11 років. Закінчити роботи на об’єкті планують після 2030 року.

Схожі повідомлення

53-річний зловмисник викрав у 29-річного мешканця Старого Самбора автомобіль. Але довго не поїздив, бо вже за пів години був затриманий поліцейськими

admin3

Петиція щодо присвоєння Батькові ОУН Євгену Коновальцю звання Героя України

admin1

Максим Козицький взяв участь у засіданні Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові

admin3

Будівельні скоби: дрібні деталі, величезне значення

admin

SoftServe збудує сучасний кампус на місці виправної колонії на Хуторівці

admin2

Я не дам вам кривдити цей босий, тихий і самозабутий народ

admin3

Залишити коментар