Від часу народження ідеї про інфобокс до її втілення в життя минуло понад півтора року, але воно того вартувало.
На початку серпня минулого 2022-го року заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Ольга Ганачевська розповідала про виграшні проєкти. Один з них стосувався Новороздільської міської лікарні: “Він найменший з трьох, на суму 100 тис гривень. Ми також стали переможцями проєктного конкурсу, але наразі знаходимося на етапі подання комерційної пропозиції і закупівель.
Цей проєкт стосується міської лікарні, більш інформаційний і отриманий від USAID (незалежне агентство США з міжнародного розвитку). Ми з головним лікарем О.Р. Стецівим готували презентацію ідеї, яку запропонували: придбати сучасний електронний стенд, або «сенсорний кіоск», як його називають.
Це такий окремо стоячий чат-бокс, у якому людина може знайти інформацію, яка її цікавить, зокрема, про лікарів і їх послуги, структуру і керівництво лікарні, зможе самостійно записатися на прийом до лікаря і одночасно залишити відгуки про отримані послуги (це і буде так званий «зворотній зв’язок», що дасть можливість зрозуміти, чи задоволені пацієнти, що потрібно змінити, в чому удосконалитися і т.д.), дізнатися про пакети, які міська лікарня підписала з НСЗУ, загальну інформацію про хвороби та їх профілактику тощо. Для людей з особливими потребами, хто погано бачить чи погано чує, будуть додаткові функції. Словом, маємо йти в ногу з часом, осучаснюватися, удосконалюватися”.
І ось третій тиждень, як навпроти реєстратури у Новороздільській поліклініці появився інфобокс. Кому – малопомітна не зовсім зрозуміла річ (особливо для людей поважного віку), а кому, як мовиться, – джерело вичерпної інформації, можливість самостійно віднайти багато цікавого і корисного, не заморочуючись чергами чи біганиною по поверхах поліклініки.
“Інформацію будемо постійно оновлювати, – наголосив Олег, інженер з програмного забезпечення комп’ютерів Новороздільської міської лікарні. – Розробники встановили програму, а ми можемо міняти, підлаштовувати, додавати”.
Тут можна переглянути інформацію різного штибу: які послуги надає лікарня, інформація про всіх лікарів з фото, можна записатися на прийом до сімейного лікаря, а головне – залишити відгук про лікаря, поставити оцінку – і це все анонімно! За неповних три тижні – уже з десяток відгуків у кожного “сімейника”, а це і показник роботи, і гласність, і конкуренції додасть .
“Це і є той самий зворотній зв’язок з пацієнтом, який має мотивувати до змін на краще у роботі і лікарні, і лікарів, прочитати враження людей від лікаря, від прийому, пропозиції і побажання пацієнтів тощо – продовжує розповідати про виграшний проєкт головний лікар Олег Стеців. – Ми вирішили зробити щось гідне, сучасне, подавши проєкт про інфобокс, ця ідея у часи суворих карантинних обмежень ще і сприяла тому, щоб уникати скупчень, не ходити зайве по кабінетах поліклініки. Вибрали наш проєкт як найбільш креативний, я вважаю”.
У планах адміністрації лікарні – ремонт коридору, де знаходиться реєстратура, така сучасна рецепція.