16.5 C
Lviv
25.04.2024
Україна

Як вибрати надійний велосипед у Львові?

В останні роки попит на велосипеди у Львові суттєво зріс. Цю тенденцію можна пояснити як зі сторони практичності, так і по тій причині що у Львові досить швидко розвивається мережа велодоріжок. Але все таки при виборі велосипеда вам потрібно визначитися для чого він вам потрібен.

Не потрібно одразу намагатися купити “накращий” або супертехнологічний дорогий велосипед. Найкращий велосипед – той, який підходить вашим завданням якнайкраще. Крім того, перш ніж вирушати до спеціалізованого магазину, визначтеся, як і де ви кататиметеся – тільки містом, парками, пересіченою місцевістю (наприклад на дачі), а може, ви плануєте здійснювати невеликі (або далекі) велопоходи? Вся ця інформація буде потрібно консультанту, щоб запропонувати вам найбільш підходящу модель.

А знайти великий вибір якісних велосипедів ви можете знайти на сайті магазину Unisport (https://unisport.ua/velosypedy-lviv/). Там представлені велосипеди різних розмірів, світових виробників та на різний бюджет. В них також представлено додаткове спорядження для велосипедистів.

Різновид моделей і цін на ринку величезний, ви можете побачити велосипеди вартістю від 6-7 тисяч гривень до 4-5 тисяч доларів. Звичайно, в крайнощі кидатися не потрібно, але кілька сотень доларів викласти за пристойний велосипед доведеться.

Рама – головна деталь, що визначає клас велосипеда та його призначення. Починати вибір слід саме з неї, оскільки більшість інших елементів можна згодом поміняти на нові та “просунуті”. Нині переважна більшість рам середнього класу виготовляються з алюмінію. Більш легкі, технологічні та, відповідно, дорогі – з титану та карбону (вуглеволокна). Але гнатися за спортивною моделлю не варто, так як разом з плюсами ви отримаєте і ряд негативних моментів. Наприклад, на таку раму не можна буде прикріпити велосипед для дитини – її міцність просто не розрахована на подібні навантаження. До речі, легкість є бажаною не завжди. Так, туристичні рами виконують із легованої сталі – вони витримають вагу необхідного у поході спорядження.

 Крім матеріалу необхідно визначитися і з типом велосипеда – наприклад, Існують спеціальні рами для жінок, спортивних, екстремальних видів катання. Важливим параметром є розмір рами, що безпосередньо залежить від вашого зростання. Щоб дізнатися, чи підходить вам висота чи ні, встаньте таким чином, щоб рама проходила у вас між ніг – відстань від неї до тіла повинна бути не менше 5-7 см. Враховуйте, що сидячи в сідлі ногами ви повинні діставати до землі, а в крайньому нижньому положенні педалі нога не повинна випрямлятися повністю.

Кермо – за конструктивним виконанням може бути спортивне – пряме або з підйомом. На кермо кріпляться манетки (перемикачі передач) та гальмівні ручки. Існує два типи перемикання передачі – невеликими важелями, розташованими під пальцями, або поворотні (як мотоцикл). Обидва варіанти дуже поширені і чудово працюють, так що вибір того чи іншого способу – питання ваших особистих уподобань.

Амортизатори – необхідні для згладжування коливань від нерівностей дороги, в порівнянні зі “стародавніми” моделями роблять катання набагато приємнішим. Залежно від системи амортизації розрізняють велосипеди двох типів – двопідвіс та хардтейл. Перші мають амортизацію як переднього, і заднього колеса, другі – лише переднього. Якщо порівнювати двопідвіс і хардтейл одного класу якості, перший буде дорожче – так що якщо ви не збираєтеся постійно їздити бездоріжжям, цілком достатньо велосипеда тільки з переднім амортизатором.

Сідло – переважно спортивні моделі велосипедів комплектують і вузькими спортивними сідлами, втім, не завжди. Мінусом вузького сидіння є дискомфорт при тривалому катанні, а плюсом можливість виконувати різні трюки на кшталт їзди на задньому колесі. Якщо вам подібні чудасії ні до чого, попросіть у магазині поставити на ваш велосипед жіноче сідло або придбайте його окремо.

Гальма – ставляться на переднє та заднє колесо. Розрізняють механічні та гідравлічні гальма – перші мають керування за допомогою тросика, другі замість тросиків використовують спеціальні гідролінії, вони найкраще підходять для екстремальних стилів катання. Найбільш оптимальні для новачків-аматорів механічні гальма системи V-brake.

Інші “дрібниці” – звичайно, необізнаній людині досить складно розібратися в конструкції, та ще й зробити висновок, наскільки хороша та чи інша модель. Тому в тому, що стосується передніх та задніх перемикачів, шестерень тощ. – орієнтуйтесь на фірму виробника.

А що ще? Звичайно ж, додаткове приладдя та аксесуари. Чи не обов’язкові, але дуже потрібні:

  • велошолом для безпеки (голова таки одна);
  • рукавички ;
  • велокомп’ютер (він дозволить точно знати скільки ви каталися, з якою швидкістю, порахує загальний пробіг);
  • флягу для води , яка кріпиться на раму;
  • насос;
  • сумочку для дрібниць;
  • задній ліхтар , якщо ви збираєтесь їздити у темний час доби.

Вдалого вибору та щасливого шляху!

Схожі повідомлення

18 лютого 25-річний львів”янин жорстоко побив 7-річного пасинка. Правоохоронці встановили, що це не вперше. Триває досудове розслідування

admin3

26-річний львів’янин викрав з лікарні комп’ютерну техніку. Але він не знав, що його «бачить» система відеоспостереження. Отож і був викритий правоохоронцями

admin3

Флешмоб “ПВК Редан” в Україні штучно запустив Кремль до річниці вторгнення в Україну, – Spravdi

admin3

Ягідна карта України

admin2

Не допустимо джипінгу в Карпатах!

admin2

“Наркофермер” з Ходорівщини насіяв 800 рослин маку та коноплі. Утім, урожай не збиратиме – зловмисника викрили правоохоронці

admin3

Залишити коментар