16.5 C
Lviv
24.07.2024
Новороздільська ОТГ

Історія із лічильником, який 26.11.2020р тихо зняли з будинку у Новому Роздолі працівники ТОВ «Нафтогаз Тепло», а після повірки він знову виявився несправним, не завершилася….

  Натомість відтоді тариф за послугу для мешканців будинку №26 по проспекту Шевченка помітно зріс

Майже 2 тижні минуло після виходу  у «Віснику Розділля» редакційного інтерв’ю із О. Маркевич, яка проживає за адресою: проспект Шевченка, 26,  «Про лічильник, який «тепловики» тихо зняли з будинку 26 листопада 2020 – го, а тепер вимагають, аби мешканці придбали новий …за власні кошти». З часу виходу публікації дещо у цій доволі дивній історії прояснилося. Якщо відверто – не надто оптимістично для мешканців, проте із новими деталями, які свідчать або про певний безлад у діловодстві ТОВ «Нафтогаз Тепло», або про умисне «жонглювання» фактами.

Саме таке склалося враження після візиту у редакцію представників мешканців цього будинку Ольги  Маркевич та Василя  Столбового у середу, 17 березня. Вони в деталях поінформували репортера про те, як своєрідно відреагувала адміністрація ТОВ «Нафтогаз Тепло»  на  звернення мешканців міста від 2 лютого 2021 року з проханням, цитуємо,  « надати нам відповідь,  з якої причини в будинку №26  по пр. Шевченка зняли лічильник теплової енергії, коли його повернуть на будинок  і як буде проведено нарахування  за тепло для мешканців будинку  на час відсутності лічильника».

Тезово подаємо вузлові моменти із сказаного Ольгою Іванівною та Василем Петровичем.

1. Першого  березня мешканці будинку навідалися із своєю проблемою у ТОВ «Нафтогаз Тепло».  Директор служби, що курує вказаний напрям діяльності цього підприємства,  О. Ямельницький, вислухавши історію із зняттям 26 листопада 2020 року будинкового лічильника підтвердив, що лічильник справді був пошкоджений, ознайомивши із відповідним Актом опломбування/розпломбування приладу обліку теплової енергії (до речі у графі «в присутності представника Споживача», тобто мешканців будинку, стояла риска, що означає відсутність оного).  До речі, що неабияк здивувало представників будинку під час розмови із очільником ТОВ «Нафтогаз Тепло»: у акті проставлено дату складання – 26 жовтня 2020 року, а не 26 листопада, коли фактично було знято лічильник працівниками ТОВ «Нафтогаз Тепло». Також у графі «Дата повірки» було написано 28 жовтня 2020р., що взагалі є повним нонсенсом, обурено коментують О. Маркевич та В. Столбовой, оскільки у жовтні лічильник ще був аж до 26 листопада, коли його насправді зняли «тепловики». А ще у графі   «Примітким» було написано «Тріснув при запуску».

 Також керівник вказаної служби  повідомив, що на встановлення нового приладу обліку теплової енергії  підприємством коштів не передбачено. І додав: поки мешканці не придбають та не встановлять нового приладу обліку тепла, то їм і надалі плата за послугу нараховуватиметься за тарифом, встановленим рішенням виконавчого комітету Новороздільської міської ради №329 від 19 листопада «Про визначення виконавцем послуг з постачання теплової енергії та послуг з постачання гарячої води». Як прокоментував дане рішення В. Столбовий, тариф на послуги з постачання теплової енергії, встановлений для абонентів житлових будинків без будинкових та квартирних приладів обліку теплової енергії, становить 31,96 грн за 1 кв. м за місяць протягом періоду надання послуги з постачання теплової енергії з ПДВ (у платіжках стоїть сума 34 грн). «Але ж цей тариф не повинен поширюватись на наш будинок №26 по пр. Шевченка, адже в нас будинковий лічильник був встановлений і зняли його працівники ТОВ «Нафтогаз Тепло» 26 листопада 2020 року, наголошуємо, без нашого відома. Тому, якщо по справедливості, то ми  мали б сплачувати за надання  послуги з постачання теплової енергії   як мешканці будинку, у якому встановлений прилад обліку теплової енергії. Тобто не понад 30 грн, як зазначено в рішенні виконкому, а по 27 гривень, – навперебій пояснюють свою позицію О. Маркевич та В. Столбовий, – Адже лічильник зняли без нашого відома».

 2. Минулого тижня, 12 березня,  В. Столбовий із цим Актом пішов у Теплопункт №2, щоб розпитати у керівника, чи це лічильник з їхнього будинку пройшов повірку у Дрогобицькому відділенні ДП «Львівстандартметрологія», чи  з іншого будинку. Під час короткої бесіди вирішили разом поїхати у офіс ТОВ «Нафтогаз Тепло»,  щоб переконатися, чи там знаходиться на зберіганні наш будинковий лічильник. Довго шукали, але врешті знайшли лічильник із адресою, так би мовити «приписки», – пр. Шевченка,26. Тоді Василь Столбовий запитав, чи він перевірявся, і чи в робочому стані. Підтвердивши, що він «робочий», працівники не знайшли у журналі відмітки, коли його привезли на підприємство після повірки. Звісно, така ситуація не додала настрою В. Столбовому, проте він категорично попрохав, аби цей лічильник встановили у будинку протягом тижня. З відповіді керівника підрозділу випливало, що він постарається виконати наше прохання.

3. У понеділок, 15 березня, В. Столбовий проявив ініціативу і, взявши із собою на підмогу сусіда,  Богдана Марунчака,  власною автівкою приїхав під приміщення Теплопункту №2, аби запитати, чи будуть вони цього дня ставити лічильник. Вони відповіли, що невдовзі прибудуть до нашого будинку, аби встановити повірений лічильник. Почувши це, мешканці будинку поїхали додому.

Через годину – другу прибули майстри із вказаного теплопункту і доволі швидко встановили лічильник. Пані Ольга Маркевич спостерігала за їхньою роботою. Власне, вона і помітила, що встановлений лічильник … потік. Добре, що працівники ще не пішли, отож Ольга Іванівна показала цей брак. В. Столбовий принагідно поставив їм запитання, що називається в лоб:  як його тоді перевіряли і видали відповідне свідоцтво про справність? Вони мовчали. Тоді пан Василь попросив майстрів, аби вони тут же видали мешканцям акт про виявлену несправність лічильника. Вони відмовилися. Але Василь Столбовий проявив наполегливість – сів у власну  автівку і поїхав у офіс ТОВ «Нафтогаз Тепло», аби врешті з’ясувати, як діяти мешканцям будинку у такій ситуації: чи знову чекати, поки лічильник повірять, чи купувати новий? Під час розмови з В. Столбовим керівник підприємства ознайомив його із Свідоцтвом про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки №21/4413, видане ДП «Львівський науково – виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», із відбитком повірочного тавра, про те, що, що, цитуємо, «за результатами повірки встановлено, що засіб вимірювальної техніки відповідає вимогам»  і чинний, увага, до 28 жовтня 2024 року. «Знову бачимо невідповідність дат, – обурено говорить В. Столбовий. – Адже мешканці будинку можуть заприсягтися, що лічильник працівники цього підприємства зняли 26 листопада 2020 року, а от у Свідоцтві про повірку, як і у вищенаведеному Акті опломбування/розпломбування приладу обліку теплової енергії дата позначена місяцем раніше – жовтнем.

 І щоб це означало, розмірковують мешканці будинку: або це безлад у діловодстві ТОВ «Нафтогаз Тепло», або ж умисне «жонглювання» фактами? Хто пояснить цю колізію?».

4. На завершення тривалої розмови репортера з мешканцями будинку вони, як кажуть, систематизували, свої претензії і сформулювали вимоги. По – перше, керівництву ТОВ «Нафтогаз Тепло» з огляду на вищенаведені обставини прийняти рішення про перерахунок платіжок на послуги з постачання теплової енергії згідно з тарифом на теплову енергію 27 гривень, як це було до зняття з будинку лічильника обліку, тобто до 26 листопада 2020 року. Оскільки лічильник було знято без відома мешканців будинку, причому у Акті та Свідоцтві не збігаються дати повірки, тому й тариф – 34 гривні, який  почали нараховувати мешканцям після зняття лічильника, повинен бути переглянутий. Бо ж вини мешканців будинку у знятті лічильника – жодної!

Насамкінець мешканці надали редакції копію повторної заяви від мешканців на ім’я директора ТОВ «Нафтогаз Тепло» О. М. Ямельницького (дещо відмінної від поданої ще 2 лютого) від 15 березня такого змісту: « ֦Просимо надати нам відповідь, з якої причини в будинку №26 по проспекту Шевченка зняли лічильник теплової енергії, не попередивши нікого з мешканців, і до сьогоднішнього дня не встановили. Знявши лічильник, по якому ми платили за надання послуги  27 гривень за одну гігакалорію, нам у зв’язку з відсутністю лічильника почали нараховувати по 31-й гривні. Вимагаємо здійснити перерахунок платіжок за послугу  з теплопостачання, починаючи з грудня 2020 року до кінця опалювального сезону, з 31 гривні до 27 гривень, як це було до моменту зняття лічильника обліку теплової енергії без нашого відома.

Просимо відреагувати позитивно на наше звернення. В іншому випадку будемо звертатись у вищі урядові інстанції.

Підписи: Марунчак, Скшикальська, Макогін, Тріщ, Шпрайдун, Столбовий, Юхно, Кушлик, Зубрицька, Магута, Маркевич, Вороний та інші».

Вже покидаючи редакцію, мешканці будинку повідомили, що у Новояворівську, де надавачем послуг є також ТОВ «Нафтогаз Тепло», тарифи нижчі за новороздільські. Мовляв, чим новороздільці гірші? А й справді…

Підготував Іван БАСАРАБ

Схожі повідомлення

Важливо! 7 вересня у проміжку між 06.00 та 07.00 год. та 8 вересня – у проміжку між 15.00 та 16.00 год. в м. Новий Розділ буде тимчасово, протягом 15-30 хв., припинено електропостачання

admin3

Тепер тестувань на ВІЛ/СНІД у Новому Роздолі стане набагато більше!

admin3

Управління соцзахисту населення змінило графік роботи

admin3

Осіння профілактика: Новороздільська громада – день без газу

admin2

Новороздільська громада – у ТОП – 100  кращих територіальних громад України у номінації «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі  громади»!

admin3

“Нафтогаз Тепло” “поскаржився ” на Новий Розділ в антимонопольний комітет

admin2

Залишити коментар