SEO-просування сайтів в пошукових системах (SEO-оптимізація, пошукова оптимізація) – це комплекс робіт, які проводять для підвищення видимості інтернет-ресурсу в органічній пошуковій видачі. Пошукова оптимізація дає трафік на сайт із пошукових систем. Для кожного веб-сайту використовуються різні способи пошукової оптимізації, вибір залежить від типу сайту, конкуренції ніші (тематики), якості первинної оптимізації та інших чинників. Перед початком проведення робіт обов’язково проводиться SEO-аналіз (або технічний аудит – це те саме), який дає можливість сформувати індивідуальний перелік завдань по його оптимізації.
SEO-оптимізація – надійний та вигідний інструмент онлайн-просування в Google. Головна перевага даного способу інтернет-маркетингу – довгостроковий результат. Правильно проведена оптимізація сайту збереже його позиції в ТОП видачі пошукових систем ще на 2-3 місяці після припинення всіх SEO-робіт. В результаті власник веб-ресурсу отримує довіру клієнтів, впізнаваність бренду та збільшення прибутку.
Кому потрібне пошукове просування сайтів?
Важливо зрозуміти, що просування сайту — одна з важливих складових розвитку онлайн-бізнесу. SEO-оптимізація – ефективний інструмент для розкручування в Інтернеті, який допомагає зайняти кращі місця у видачі пошуковиків, тим самим розширити цільову аудиторію, збільшити популярність бренду, залучити якісний трафік на сайт і підвищити кількість заявок і продажів.
Такий спосіб розкручування сайтів необхідний підприємцю, який планує закріпитися в ніші, розвиватися і перевершити конкурентів. Пошукова оптимізація являється вигідним вкладенням в будь-яку комерційну справу – магазин одягу, косметики, салон краси, сервіс доставки квітів ті інше, масштаб бізнесу не має значення. Головна ціль просування сайту – підвищити увагу клієнтів, збільшити продажі, перемогти бізнес-суперників та зміцнити імідж компанії.
Переваги SEO-просування сайтів
Вкладати рекламний бюджет в SEO-просування – це більш вигідний тип інвестицій, ніж замовлення контекстної реклами. Чому? Контекст потребує регулярного поповнення бюджету на суттєві суми, особливо в конкурентних нішах. При використанні SEO після виходу в топ можна знизити витрати на просування, займаючись лише регулярним створенням нового якісного контенту. Окрім того, якщо ніша низької конкурентності, то однієї лише пошукової оптимізації достатньо, щоб вийти в том буквально за кілька місяців.
Пошукове просування має такі переваги:
- Невисока вартість за залучення користувача;
- Робота ведеться тільки з цільовою аудиторією, тобто сайт відвідують клієнти зацікавлені в товарах чи послугах;
- Робить веб-сайт більш відомим, чим довше проводиться розкручування – тим ефективніше подальше просування, тобто тим дешевше подальша реклама;
- Видача пошукової системи не сприймається як реклама, тобто користувач вважає, що самостійно знайшов сайт;
- Сайти, що знаходяться високо у видачі, сприймаються відвідувачами як лідери галузі;
- Тривалий ефект навіть після завершення робіт із просування.
Пошукова оптимізація бізнес-сайту в інтернеті – це одне із основних джерел конверсійного трафіку і стабільних продажів.