16.5 C
Lviv
26.02.2024
Україна

Плюси та мінуси електромобілів

Ключовою відмінністю електромобіля від класичного автомобіля є використання електродвигуна замість двигуна внутрішнього згоряння. Ця особливість тягне за собою і необхідність в іншому джерелі енергії, в іншій конструкції трансмісії, компонуванні машини, що відбивається на споживчих якостях. Спробуємо розглянути плюси та мінуси електромобіля та володіння ним у порівнянні з класичним авто.

А якщо ви в пошуках якісного та нового електромобіля то радимо вам звернутися до компанії E-motors. Цей автосалон електромобілів в Києві займаються продажем легкового та комерційного єлектротранспорту з Китаю, а так само всіх комплектуючих, запчастин, зарядних пристроїв і аксесуарів пов’язаних з електромобілями. На сайті ви можете ознайомитись з переліком автомобілів в наявності, в дорозі, під замовлення і їх характеристиками. А їхні менеджери допоможуть вам знайти саме те що вам потрібно.

Переваги

Електромобіль має величезну кількість плюсів, переваг у порівнянні з звичайним автомобілем.

  • Витрати на утримання та паливо значно нижчі від витрат на класичний авто. За найбільш грубими підрахунками, якщо порівнювати машини одного класу, електротяга за поточної вартості електрики та пального (бензину та дизельного палива) обходиться дешевше в середньому приблизно в десять разів. Різниця трохи зменшується, якщо автомобіль спалює газ замість бензину або ДП. Однак, з урахуванням того, що у 2018 році ціна на суміш пропану та бутану на АГЗС у Росії зросла приблизно на 25%, їздити на газу стає не набагато вигідніше, адже для цього треба встановити газобалонне обладнання, узаконити його та обслуговувати, що теж варто грошей. Крім того, все активніше в різних регіонах запроваджуються пільги з транспортного податку та паркування для власників електромобілів. Наступні пункти цього списку також прямо чи опосередковано впливають на дешевизна їзди електроавтомобілем.
  • Електромобіль рідше ламається, а значить, що ризик раптово “встряє” зі зламаною машиною нижче. А поломок там менше, тому що просто менше деталей, які можуть вийти з ладу.
  • Рідше потрібне технічне обслуговування та обсяг його менший. Не потрібно міняти масло і фільтр у двигуні кожні десять тисяч кілометрів відсутня і потреба в повітряному фільтрі двигуна. У ТО входить заміна олії в редукторі та гальмівній рідині приблизно раз на 40 тисяч кілометрів, гальмівних колодок та дисків за потребою, заміна салонного фільтра.
  • Електромобіль безпечніший. Через відсутність важких та об’ємних ДВЗ та КПП попереду ризик травмуватися при лобовому зіткненні значно нижчий.
  • Не спалюючи паливо і не випускаючи в атмосферу вихлопні гази та сажу, ми набагато менше шкодимо навколишньому середовищу. Звичайно, залишаються забруднення через гуму, яка використовується в покришках, тому абсолютно нешкідливим і “зеленим” назвати транспорт, що пересувається на колесах, мабуть, не можна.
  • У машині набагато тихіше, т.к. мотор працює майже безшумно. Однак, ми все також чуємо шум шин об асфальт, зовнішню обстановку і, іноді, невелике виття електромотора в деяких моделях.
  • Їзда приносить більше задоволення. Зрозуміло, якщо порівнювати задоволення від їзди на Nissan Leaf з їздою на елітному авто, то Ліф програє, але в порівнянні з бензиновими однокласниками електромобіль значно динамічніший.

Недоліки

На жаль, власникам електромобілів у Росії доводиться стикатися з проблемами, які не турбують водіїв авто із ДВС.

  • Обмеження запасу ходу. У звичайному авто швидко залив бензин на АЗС і їдеш далі, а у випадку з електрокаром навіть якщо прибуваєш на електрозаправку, має пройти істотний час для поповнення запасу ходу. Цього недоліку позбавлені гібриди.
  • Довгий час “заряджання”. Хоча нові електрокари і можна зарядити здебільшого до 80% за 40 хвилин, це все-таки не 5 хвилин, які потрібні для затоки палива на АЗС. Крім того, в Росії дуже мала кількість зарядних станцій, що дозволяють відносно швидко зарядити машину. Найчастіше власники заряджають їхню відмінність від побутових розеток, але це може займати від 8 годин і більше.
  • Нерозвинена інфраструктура зарядних станцій у Росії. На даний момент зарядні станції на міжміських трасах тільки починають з’являтися, але відбувається це повільно, тому електромобіль у нас можна використовувати тільки як міський авто. У розвинених країнах зарядки для електромобілів є майже на кожній АЗС і рідко зустрічаються рідше ніж раз на 50км.
  • Висока вартість порівняно з бензиновими та дизельними однокласниками. У новий електромобіль коштує на кілька десятків відсотків дорожче за аналог з ДВС.
  • Зниження запасу ходу взимку. Через включення обігріву салону, керма та сидінь запас ходу при негативних температурах знижується в середньому на 25-30%.

Чи варто купувати електрокар?

З урахуванням вищевикладених плюсів та мінусів можна дійти висновку, що електромобіль варто купувати, якщо дотримано наступних умов:

  • у вас є можливість заряджати автомобіль поруч із будинком у той час, коли ви нікуди не їдете. Це може бути гараж або місце для паркування з доступом до розетки;
  • ваш денний пробіг не перевищує запасу ходу обраного вами електромобіля або ви володієте звичайним авто для поїздок за місто та на далекі відстані. Запас ходу нових моделей перевищує 300км, але з урахуванням практично повної відсутності електрозаправок за межами великих міст розраховувати на далекі поїздки автомобілем, що працює тільки від акумуляторної батареї, не доводиться.

Схожі повідомлення

ІСТОРИЧНІ ПАРАЛЕЛІ 

admin3

Напередодні Великодня жінка вбила ножем знайомого і дотепер тримала тіло у ванній свого будинку. 4 серпня поліцейський виявив труп за специфічним запахом

admin3

Навіть якщо селфі не вийшло, ти все одно красива та красивий

admin3

Щодо російськомовних, частково двомовних та суржикомовних військовослужбовців на війні: українська мова має обʼєднувати, а не розʼєднувати!

admin3

Вітаємо вас у магазині кондиціонерів та спліт-систем Wind.lviv.ua!

admin

Борщівник Сосновського: чим ця рослина небезпечна та що робити при контакті зі шкірою

admin3

Залишити коментар