16.5 C
Lviv
04.03.2024
Україна

Тонування переднього скла автомобіля: все що потрібно знати

На дорогах можна зустріти транспортні засоби з різним ступенем затемнення. Одним водіям достатньо захисту від сонця та перегріву, тоді як інші заради естетики порушують закон. Як затонувати своє авто грамотно?

Для початку розглянемо, які види тонування переднього скла авто бувають.

Заводське тонування

Виробники випускають свої авто з уже встановленим тонуванням на передньому склі. Тонкий затемняючий шар наноситься на лобове скло за допомогою напилення у вакуумі. Світлопроникність у цьому випадку не менше 75%, щоб відповідати законодавствам країн, до яких постачається модель транспортного засобу. Однак такий затемняючий шар не особливо стійкий до інфрачервоного випромінювання, і відповідно до тепла, що проникає всередину салону.

Тонувальна плівка

Використання цього способу користується популярністю.

Замовити плівку можна з різними показниками світлопропускання та захисту від ультрафіолетового та інфрачервоного випромінювання. Плівку легко можна замовити та дізнатися яка цена тонировки в Киеве в центрі детейлінга «Vit-Avto». Вони професійно займаються тонуванням автомобільних вікон з 2015 року. Плівки з якими вони працюють гідно прослужать вам 7-10 років.

Також, існують різні відтінки плівки: від сірого, вугільного до зеленого, дзеркального і т.д.

Плівка має свої недоліки — при певному куті сонячного випромінювання може давати різні ефекти, такі як відблиски з відливом. Це, своєю чергою, впливає на безпеку під час руху.

Плівка – це хороший варіант для тонування переднього бокового скла, але не для лобового з причин безпеки руху.

Атермальне скло

Чим відрізняється атермальне лобове скло від звичайного? Головний недолік, який хотілося б згадати, атермальне скло – специфічне рішення для автомобіля, цей варіант потребує додаткового замовлення для встановлення. До того ж, атермальне скло найчастіше використовується лише у люксових марках авто.

Тонування переднього скла авто: короткі висновки

  • Клеїти плівку тонування на лобове скло не можна.
  • Замовити лобове атермальне скло дорого і складно, а для деяких серій навіть неможливо.
  • Прийнятний варіант – затонувати бічні стекла авто атермальною плівкою.

Тонування переднього бічного скла автомобіля: яку плівку вибрати?

В Україні представлено 6 основних видів тонувальної плівки:

  • Фарбована. Бюджетне рішення тонування переднього скла. Фарбуючий пігмент додається безпосередньо до полімерної основи матеріалу. Схильна до механічних пошкоджень, пропускає ультрафіолет. Її перевага – відсутність відблисків.
  • Металізована. Має напилення алюмінію між захисним та тонуючим шаром. Це тонування прекрасно захищає від сонячного проміння, та не вигорає від нього.
  • Спатерна. Варіант, подібний до попереднього. Відмінність у тому, що металізація полімеру здійснюється за допомогою іонного обміну. У результаті плівка відрізняється зносостійкістю та підвищеною ціною.
  • Infinity. Тут металеве покриття знаходиться вже зовні. За рахунок цього досягається дзеркальний блиск та підвищується захист від УФ-променів.
  • Градієнтна. Затемнення збільшується, забезпечуючи захист від УФ променів, особливо коли сонце опівдні.
  • Атермальний. У цьому випадку вікна практично прозорі, але сонячне проміння не впливають на водія.

Процес тонування переднього бокового скла

Обклеювання повинне проводитися досвідченими фахівцями. Перед початком процесу обклеювані частини машини ретельно вимивають, а потім знежирюють. У процесі обклеювання використовуються спеціальні інструменти: ножі, скребки, ракелі, вигонки, фен та ін.

Основні етапи тонування плівкою:

  • Розкрій. Відрізається шматок матеріалу із зазором 1,5 см на кожну сторону.
  • Нанесення. Спочатку на поверхню скла наносять мильний розчин. Потім знімають підкладку з плівки, розбризкуючи мильний розчин на клейову основу, плівку прикладають до скла, центрують і розгладжують.
  • Теплове формування. На матеріал впливають феном, щоб розтягнути плівку поверхнею скла.
  • Розгладжування плівкового покриття. Використовують вигонки та ракелі, виганяють зайву рідину з-під плівки.
  • Підрізання. Виготовляється ножем по всьому контуру автоскла.

Процес нанесення займає близько 3-4 годин. Після успішного завершення скла не можна мити та опускати протягом одного тижня.

Схожі повідомлення

Молодь, зголошуйтеся – на стажування в апараті Верховної Ради України

admin2

“Під гуркіт та завивання сирен”: У бомбосховищі столичного пологового будинку народилася дівчинка. ФОТОрепортаж

admin3

Зеленський підписав закон про можливість переведення обласних підрозділів тероборони до зони бойових дій

admin3

Фарба для стін: особливості та переваги силікатного засобу

admin

На Черкащині юнак святкував Купайла – впав у вогнище

admin2

Подвиги “Азова” і ставлення держави

admin3

Залишити коментар