16.5 C
Lviv
20.04.2024
Україна

Як відкрити магазин взуття у маленькому місті?

Відкрити магазин взуття з нуля у маленькому місті це завжди гарна ідея, оскільки потреба в одязі та взутті є завжди. Взуттєві магазини відкриваються та успішно функціонують навіть у складні часи. Люди купують взуття з різних потреб. Насамперед при зміні сезону, також орієнтуючись на модні тенденції. Багато людей суворо дотримуються моди та регулярно оновлюють свій гардероб.

Нове взуття потрібне і коли старе вже зношене, дітям купують нову пару, коли старе ставати мало. Отже, можна впевнено відповісти на питання, чи вигідно відкривати взуттєвий магазин у маленькому місті, адже навіть найекономнішим людям періодично доводиться купувати нову пару черевиків чи туфель. Тому таку ідею для бізнесу можна вважати досить привабливою.

Варіанти відкриття

Перш, ніж відкрити взуттєвий магазин, слід визначитися з напрямком його діяльності.

Є такі варіанти:

  • Дитячий. Такий напрямок має деякі переваги, тому що малюк постійно зростає і потрібне оновлення гардеробу. Крім того, взуття для діток рідко ремонтується, частіше купується нова пара. Загалом будь-якій дорослій людині потрібно менше взуття, ніж малюкам. Тільки основний список виглядає переконливо: чобітки, черевики, кросівки, туфельки, сандалії. Цілком очевидно, що продаж дитячого взуття принесе максимальну рентабельність.
  • Жіночий . Вигідним вважається і продаж взуття для жінок. Попит на вироби постійний і залежить від сезонності. У кожної панночки в гардеробі має бути пара туфель, кілька пар модних чобіт, взуття на вихід і практичне на кожен день. Жінки уважно стежать за змінами у моді та намагаються купувати новинки сезону. Отже, жіночий взуттєвий магазин витівка теж вигідна і за рентабельністю не відстає від магазину для дітей.
  • Чоловічий . Зрозуміло, що чоловіки не настільки трепетно ​​ставляться до взуття та модних віянь, тому чоловічий магазин менш прибутковий. Щоб такий бізнес був прибутковим і рентабельним, краще організовувати продаж взуття поряд з одягом або відкривати торгову точку для всієї родини.

Постачальники

Будь-який товар має різне ціноутворення, включаючи взуттєві вироби. Можна відкрити взуттєвий магазин з нуля і продавати дешеве, доступне, елітне та ексклюзивне взуття. Переважна більшість покупців орієнтується доступні чи дешеві товари, тому вибираючи таку цінову політику можна вивести прибуток на стабільно високий рівень.

Але можна націлитись на вужче коло споживачів та відкрити торгову точку продажу оригінальних, дорогих виробів відомих світових брендів. У такому разі товарообіг буде меншим, але прибуток через вартість товару цілком прийнятний.

Щодо постачальників, то вироби закуповуються в основному в Китаї, постачальники звідти можуть надати товар у будь-якій ціновій категорії. Але якщо підприємців цікавить якісне шкіряне взуття, яке можна купляти оптом то радимо звернути увагу на сайт компанії Varnino. У них великий вибір дитячого, підліткового та дорослого життя на будь який смак.

Дорогу та ексклюзивну продукцію закуповують у Європі та США з урахуванням обраного бренду. Зарубіжне якісне взуття завжди має відмінний попит.

Розташування

Перш ніж вибрати місце для відкриття торгової точки, слід вивчити ситуацію на ринку, провести невелике маркетингове дослідження. Найзручніший варіант – оренда площі в торговому центрі. Перевага полягає у забезпеченні стабільного потоку покупців та економії коштів на ремонті та охороні. З недоліків варто відзначити високу орендну плату і труднощі в отриманні власне оренди, оскільки торгові центри, як правило, вважають за краще співпрацювати з відомими брендами і домовляються про здачу площ ще на етапі будівництва.

Якщо питання з орендою в ТЦ вирішити не вийде, то можна обмежитися орендою приміщення, яке відповідатиме всім стандартам та вимогам сан станції та пожежної служби. Бажано, щоб торгова зала була не менше 50 кв. м. В іншому випадку покупцям некомфортно примірятиме взуття. Мабуть, у приміщенні і виділене місце для складу, де зберігатимуться коробки з розмірними парами.

Асортимент

Тематичний напрямок та концепцію слід вибирати ще перед тим, як відкрити взуттєвий магазин у маленькому місті з нуля, оскільки від цього залежатиме його асортимент. Не варто відразу при відкритті купувати велику кількість одиниць взуття, по ходу ведення діяльності буде зрозуміліше, що має великий попит у клієнтів.

В основному великий попит на взуття для дітей, потім йде жіноче та чоловіче взуття. Менш затребуване взуття для чоловіків, якщо відкривати торгову точку у цьому напрямі краще орієнтувати на дорогі бренди. У магазині можна продавати і додаткові товари: валізи, сумки, парасольки, шкарпетки, аксесуари для взуття.

Від обраного напряму та представленого асортименту слід підбирати назву магазину, воно має бути відповідним, щоб покупцям одразу було зрозуміло, що тут можна придбати.

У маленькому місті можна продавати і продукцію вітчизняного виробника, яка, в принципі, досить якісна. Можна купувати за домовленістю безпосередньо з виробниками, а можна поповнювати асортимент на оптових ринках, але, зрозуміло, вигідніша схема – це співпраця безпосередньо.

Робочий персонал

Кількість працівників до роботи у магазині визначається його площею. Для успішної діяльності маленького магазину достатньо одного-двох продавців із змінним графіком. У великому магазині штат буде більше, додатково треба наймати адміністратора, охоронця та прибиральницю. Від професіоналізму та комунікабельності працівників залежить відвідуваність магазину, а отже, і його прибуток. Саме тому до вибору персоналу слід ставитись відповідально, консультант повинен орієнтувати в асортименті, бути доброзичливим та приємним у спілкуванні.

Реклама

Що потрібно, щоб відкрити магазин взуття у маленькому місті та зробити його успішним? Зрозуміло, грамотна реклама, а в даному випадку – це приваблива, яскрава, стильна зовнішня вивіска та правильно оформлена вулична вітрина. Перед відкриттям можна надрукувати листівки та роздавати їх у громадських місцях, щоб про магазин дізналася більша кількість потенційних покупців.

Потенційний прибуток

Прибуток від торгівлі виходить внаслідок закупівлі товару у виробників або оптових постачальників та його роздрібний продаж із додаванням відсотка. Саме від встановленого відсотка залежить розмір отримуваного доходу від магазину та окупність бізнесу. Чим вище накрутка, тим прибутковішим і рентабельнішим буде бізнес. В основному прибуток складає 100%.

Схожі повідомлення

Маріуполь з висоти пташиного польоту: “Азов” опублікував нові ФОТО

admin3

Робота у Польщі. Як в’їхати під час карантину?

admin

Віталій Гайдукевич: “ФБ не любить репостів, тому скопіюю весь текст. Його важливо читати спокійно, але навряд чи вийде. Принаймні спробуйте гнати геть злість. Автор Oleksandr Zinchenko і цей текст навряд прочитають ті, хто мав би… ті, хто винен.

admin3

На Закарпатській митниці компанія, яку пов’язують з Медведчуком незаконно провозила нафтопродукти. Працівникам, що “не помічали” цього вручено підозру, – ДБР

admin3

Ще раз про календар

admin3

“Ковідна” тисяча: на що українці витрачають кошти за вакцинацію?

admin2

Залишити коментар