Споживачі часто запитують, чому потрібно оплачувати за доставку гарячої води й теплопостачання, якщо у квартирі встановлено індивідуальне опалення і немає лічильників на гарячу воду? Платіжки надходять протягом року.
Це питання цікавить багатьох мешканців Нового Роздолу. Люди не розуміють – за що сплачують кошти, якщо не користуються послугами.
“Нафтогаз Тепло” відповідає:
В платіжках, які отримують споживачі зазначена не вартість доставки гарячої води та теплопостачання, а оплата за абонентське обслуговування.
Споживачі завжди оплачували цю послугу. Раніше вона входила у загальний тариф.
Плата за абонентське обслуговування встановлена Законом України «Про житлово-комунальні послуги».
Ці кошти передбачені на обслуговування та повірку загальнобудинкових лічильників, зняття показів, друк квитанцій та інші послуги.
Законом також передбачено, що оплачувати послугу за абонентське обслуговування повинні не лише мешканці, які користуються послугами централізованого теплопостачання та гарячим водопостачанням, а й усі співвласники будинку.
Абонентська плата розбита на 12 рівних частин, тому квитанції надходять до споживачів і у час коли послуги не надаються. Це також визначено законодавчо.