Нещодавно зустрів сусідку літнього віку пані Марію і вона запропонувала тему для газетної публікації.
Про суть проблеми – у бліц – інтерв’ю.
– Вже зо два місяці терпеливо телефоную по – мобільному у «газову контору» Нового Роздолу (точно правильної назви не вимовлю і не напишу, так що називатиму це підприємство по – старому, по – пенсіонерськи), а мені ніхто не відповідає. Дивно, бо раніше на мій дзвінок відповідала працівниця цієї служби і я їй повідомляла показники лічильника
-А на який номер Ви телефонували?
-На той самий, що і завжди: 067 333 21 04.
–Може, Ви занадто швидко перериваєте дзвінок, от газовики – оператори і не встигають відповісти?
– Та ні, знаєте, я пенсіонерка, тож мені нікуди поспішати. От і чекаю. До речі, дещо таки чую…
– Гм, що саме?
-Спочатку автовідповідач відповідають, що вас вітає клієнтський простір «104 крапка ю ей». З метою покращення якості обслуговування ваш дзвінок може бути записаний. Для оцінки якості консультації співробітниками 1»04 крапка ю ей» після розмови залишайтесь на лінії. З’єднуючись з оператором, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних». Далі якийсь голос пропонує придбати якісь котли і вказує контактні телефони, а потім включають якусь музику.
І всьо, що називається, мені відповіли. На жаль, я надто немічна, щоб навідуватися у офіс газової служби і подавати показники лічильника. Може, газета з’ясує, в чому справа?
Отож редакція спробувала з’ясувати сигнал пенсіонерки. Напередодні виходу газети, 21 липня о 9.42 год., репортер спробував отримати коментар, набравши номер 067 3332104. Спочатку у відповідь почув жіночий голос: «Доброго ранку, вас вітає клієнтський простір «104 крапка ю ей». З метою покращення якості обслуговування ваш дзвінок може бути записаний. Для оцінки якості консультації співробітниками 1»04 крапка ю ей» після розмови залишайтесь на лінії. З’єднуючись з оператором, ви даєте згоду на обробку ваших персональних даних».
Далі чоловічий голос: «Унікальна пропозиція від «104 крапка ю ей». Для тих, хто купив газове обладнання на «104 крапка ю ей» або в клієнтському просторі, діє спеціальна ціна на послугу заміни газового котла. Всього за 8 тисяч 500 гривень ви отримуєте: демонтаж старого, підключення нового котла, заміна всіх необхідних комплектуючих і підключення системи газу та водопостачання та оформлення пакету документів. Щоб отримати послугу, вам достатньо просто звернутись до найближчого клієнтського простору «104 ю ей». Все інше персональний менеджер зробить за вас».
І знову жіночий: «- А ти знаєш, що тепер покази газового лічильника можна передати «есемескою»? – Ні, а як її відправити? – В «есемесці потрібно написати номер особистого рахунку, а через пробіл покази лічильника. І відправити на номер:7 104. – І все? – Так, тобі прийде есемес – повідомлення: «Ваші показання прийняті і оброблені. – Так просто». Есе мес – повідомлення оплачуйте відповідно до тарифів вашого оператора».
Далі – проста мелодія під звуки акордів фортепіано».
Отже, почув все, про що оповіла пані Марія. Можу собі уявити, що поважна пані мало що толком зрозуміла з відповіді із вказаного номера 067 3332104. А щодо передачі показів лічильника «есемескою», то, можливо, що це їй би зрозуміліше пояснив оператор «живою мовою» і то не один раз. Бо не усі старші люди вміють докладно користуватися мобільним, для них він – той же телефон, тільки без дроту.
Який вихід із ситуації? Адже зо два місяці тому оператори таки приймали по- мобільному від споживачів покази газового лічильника. Можливо, варто знову повернутися до такої практики. Бо ж не впевнений, що пані Марія таки навчиться передавати покази лічильника «есемескою». І таких літнього віку споживачів у громаді чимало…
Підготував Іван БАСАРАБ