Починаючи свій бізнес, багато підприємців намагаються відразу справити враження на конкурентів і клієнтів, знімаючи офіс в престижному бізнес-центрі. Можливо, своя правда в такому рішенні є, але частково мають рацію і ті, які вважають, що оренда офісу в житловому будинку куди більш економний і правильний варіант.Найбільш повну інформацію про оренди офісів ви знайдете за посиланням
https://office.com.ua/ru ми ж розглянемо переваги та недоліки оренди офісу в житловому приміщенні.
Компанія може успішно просувати свої товари та послуги на ринку тільки в тому випадку, якщо співробітники відчувають себе на робочих місцях комфортно, не відволікаються на побутові проблеми. Зрозуміло, що грошей на покупку власного офісу у компанії яка щойно з’явилась немає, так що доводиться орендувати комерційну нерухомість. Ось тут перед бізнесменом постає нелегкий вибір. Можна витратитися і зняти якісний офіс в престижному бізнес-центрі. Зрозуміло, що це поліпшить імідж компанії, але не факт, що в майбутньому у неї вистачить коштів для продовження свого перебування в величезному і дорогому офісі. Для багатьох відмінним виходом стала оренда офісу в житловому будинку, яка має і переваги, і недоліки. Саме про них ми і поговоримо в цій статті.
Сьогодні, проектуючи нові будинки, архітектори постійно передбачають можливість створення на перших поверхах будівель об’єктів комерційної нерухомості. Найчастіше мова йде про торгових приміщеннях, хоча іноді у бізнесменів з’являється можливість оренди офісу в житловому будинку. Не варто думати, що це буде непридатне для ведення власної справи приміщення – вже сам проект передбачає, що це будуть повноцінні приміщення, призначені саме для створення офісу.
Зазвичай такі офіси мають окремий вхід, розташовуються в фасаді будівлі. Це не перероблені квартири, а спеціально спроектовані приміщення, так що за якістю вони нічим не відрізнятимуться від приміщень в бізнес-центрах. Давайте розберемося з перевагами такого варіанту.
По-перше, оренда офісу в житловому будинку обійдеться дешевше, ніж оренда приміщення в адміністративному або офісній будівлі. Для багатьох бізнесменів саме вартість оренди коштує на першому місці при виборі офісу. По-друге, в таких офісах гарантовано будуть всі необхідні комунікації (інтернет, телефон, водопостачання). Також вони практично завжди здаються в оренду з вже підготовленими приміщеннями. По-третє, звичайно такі офіси невеликі, так що не доведеться переплачувати за порожні квадратні метри. Зрозуміло, що великої компанії з сотнями людей в штаті оренда офісу в житловому будинку не підійде, а ось невеликі початківці компанії цілком можуть собі це дозволити. Зазвичай в одному будинку передбачається один, максимум два-три офісних приміщення, так що можете бути спокійні – за стінкою у Вас будуть звичайні мешканці, а не конкуренти.
Природно, є у таких офісів і недоліки. По-перше, можуть виникнути проблеми з оплатою комунальних послуг, коли доведеться переплачувати, наприклад, за кубометри гарячої води, якої Ваші співробітники не користуються. По-друге, житловий будинок – це не завжди благополучні сім’ї. Над Вами буде розташовуватися квартира, а значить, завжди існує невелика ймовірність затоплення або пожежі. Нарешті, не завжди легко знайти місце для парковки автомобілів клієнтів або співробітників.
Вибирати Вам, але скидати з рахунків можливість серйозної економії при гідній якості офісу в житловому будинку не варто, адже часом бізнесменам не вистачає оборотних коштів, а їх можна заощадити на оренді офісу.