З метою протидії поширенню коронавірусної інфекції та вжиття заходів щодо упередження розповсюдження COVID-19 Миколаївське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області наполегливо рекомендує страхувальникам (роботодавцям) на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.
Охоплення електронним документообігом по заявах-розрахунках, на підставі яких Миколаївське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області здійснює фінансування матеріального забезпечення, у жовтні 2020 року сягає понад 89%.
Для подання до Фонду соціального страхування електронних документів, зокрема, заяв-розрахунків на виплату допомог працівникам, страхувальники (роботодавці) мають укласти із Миколаївським відділенням УВД ФССУ у Львівській області відповідний договір. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно.
Дія договору поширюється на заяву-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам.
Подання електронних документів надає страхувальнику право не подавати їх на паперових носіях. У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису, роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.
Для отримання консультацій просимо звертатись у Миколаївське відділення за телефонами: (241) 50-407; 51-736; e-mail: myk.lv@fssu.gov.ua
виконавчої дирекції Фонду соціального
страхування України у Львівській області