Ще раз для тих, хто не припиняє стверджувати відверту нісенітницю щодо фірмових магазинів «ROSHEN», що розростаються по країні.
Так от, запам’ятайте раз і назавжди, що кількість фірмових магазинів ексклюзивних кондитерських виробів по країні становить 71 локацій/магазинів. Не сотні й тисячі, про що вам усі ці роки вбивали в голови, а сімдесят один магазин на території України. При цьому кількість супермаркетів «АТБ» в Україні заходить за тисячу, а кількість гіпермаркетів мережі «Епіцентр» 61 загальною площею понад 1 млн м².
Щороку ROSHEN відкриває лише близько п’яти нових фірмових магазинів. Близько 5 на рік територією України. Перший – у 2009 році у Києві. І, звичайно ж, у Києві їх сконцентровано найбільше – 33 магазини на +/– 3 мільйони мешканців, Харків – 6, Одеса – 5, Львів – 4, Дніпро – 4, Вінниця – 4, Бориспіль – 1, Бровари – 1. І це при тому, що на період 2018 року ROSHEN займала 24 місце у рейтингу найпотужніших кондитерських фабрик світу з бездоганною репутацією.
При цьому, саме «ROSHEN» є одним із найпрозоріших і найбільших платників податків і меценатів у нашій країні, і, на превеликий жаль, саме корпоративний успіх «ROSHEN» став інструментом політичної боротьби проти Президента Порошенка не лише внутрішніми політичними опонентами, а й Кремлем. .
Сумнозвісний кейс «ліпецької фабрики» став однією з основних інформаційних торпед проти Президента Порошенка, членів його родини та команди, незважаючи на те, що Петро Порошенко наполегливо намагався виконати обіцяне та продати фабрику в Липецьку, але особисто Путін блокував ці зусилля – від прямої заборони. потенційним покупцям купувати до арешту фабрики, що унеможливило продаж взагалі, після чого вона була просто закрита а весь майновий комплекс дістався росіянам.
Для чого Путіну та його українським сателітам було потрібно і зараз потрібно продовжити піднімати інформаційний кейс «ROSHEN»? Та все ж таки просто – щоб використати цю історію для підриву внутрішньополітичних позицій Порошенка!!!
Опоненти Петра Олексійовича чудово розуміли та розуміють суть питання та логіку всіх цих антирашенівських дій.
Так ось, з легкої руки Зеленського інформаційні нападки на корпорацію продовжуються, і цьому є пояснення – підірвати внутрішньополітичні позиції Порошенка, як лідера загальнонаціональної та парламентської опозиції.
Чим це загрожує? Чи постраждає від цього “ROSHEN”? Сумніваюся з огляду на збільшення продажів. А ось міжнародний інвестиційний імідж України, на жаль, так. Бо ніхто не захоче заводити свій бізнес у країну та давати робочі місця людям, чий президент у прямому ефірі практично дає команду атакувати одну з найбільших у східній Європі українських корпорацій.
Pavlo Nuss, Facebook