16.5 C
Lviv
07.11.2025
«Вісник Розділля»
Україна

Як правильно вибрати автомобільний підйомник?

Автомобільні підйомники зараз стали обов’язковим видом обладнання автосервісів, навряд чи ви знайдете майстерню, де їх немає. Скажімо більше – якщо в гаражі немає підйомника, то статус ремонтної контори в очах клієнта знижується нижче за плінтус, що називається. Навіть наявність оглядової ями не змінить цієї думки. Все тому, що тільки підйомник надає максимально зручний доступ до підвіски, трансмісії, інших важливих систем автомобіля. Якщо ви у пошуках підйомника для вашої машини або СТО то рекомендуємо вибрати його у компанії “Автомеханіка” (https://autom.com.ua/ru/oborudovanie-dlya-sto/avtomobilnye-poduemniki-dlya-sto). Спеціалісти допоможуть вам вибрати автомобільний підйомник згідно з вашим вимогам та бюджетом.

Види підйомників

Будь-кому, хто збирається розпочати авторемонтний бізнес, необхідно купити витяг для авто. Це база, яка дозволить вам надавати хоча б мінімальний спектр послуг та бути конкурентоспроможним. Механічні пристрої, здатні підняти машину і дати доступ знизу до систем (це 90% всіх випадків ремонту), бувають різних типів. Насамперед вони відрізняються за способом підйому. Він буває: Частковим або повним З вивішуванням коліс або збереженням штатного положення вузлів підвіски.

Часткове чи повне піднесення?

Пристрої, що здійснюють часткове піднесення, називають кантувачами. Як правило, машина нахиляється (кантується) на правий або лівий борт на кут до 90 градусів. Це не найзручніше становище при ремонті підвіски, трансмісії. Але зате дуже підходить для зварювання, піскоструминної обробки та нанесення антикорозійного покриття. Тому кантувачі найчастіше використовуються для кузовного ремонту.

Якщо потрібний ремонт підвіски, трансмісії, доступ до додаткових агрегатів – кондиціонеру або, у ряді випадків, генератору, підйом машини здійснюється з вивішуванням коліс. Для цього точками опори вибираються штатні місця на порогах (т.зв. піддомкратники). Реалізується підйом двостоечним підйомним механізмами з парою розсувних опорних лап на кожній стійці. Перевагою таких пристроїв є компактність, їм знайдеться місце у будь-якому гаражі. Єдине обмеження – висота стель має бути не менше 2,5 метрів. Двостійковий витяг є універсальним пристосуванням, його можна використовувати в 99% випадків, тому саме вони зустрічаються на СТО найчастіше.

Підйом без вивішування коліс використовується під час виконання специфічних технологічних операцій. Наприклад, при регулюванні сходу-розвалу. У цьому випадку машина піднімається на платформі у штатному положенні. Для чого використовуються пристрої із чотирма стійками. Вони більш громіздкі, за умови їх встановлення може залишитися місця для робочого верстака.

Які бувають механізми підйому?

За типом використовуваної енергії підйомники бувають наступних типів:

  • Механічні
  • Пневматичні
  • Гідравлічні

А за типом виконавчого механізму:

  • Ланцюгові
  • Рейкові
  • Гвинтові
  • Плунжерні
  • Паралелограмні (ножиці)

У дев’яти випадках з десяти привід витягів електрифікований, частіше зустрічається трифазна схема, рідше побутова однофазна. У механічних витягах крутний момент електродвигуна перетворюється на поступальний рух ланцюга, зубчастої рейки або валу з опорним різьбленням. Перевагою таких механізмів є відносна простота. Але вони мають і недоліки.

Спільним для всіх є невисока вантажопідйомність, що визначається механічною міцністю елементів. Як правило, вона не перевищує 4 тонни. На таких витягах можна обслуговувати легкові або комерційні автомобілі вагою до трьох тонн. Плунжер – шток, що рухається, використовується і в пневматичних, і в гідравлічних пристроях. Електрогідравлічний підйомник працює з так званим гідромотором, а пневматичний – з компресором. Обидва вони наводяться на дію електромоторам. Різниця між ними полягає у властивостях робочого середовища. Рідина має властивість несжимаемості, тому такі підйомники мають значну силу, на них можна піднімати машини вагою до 10 тонн. Однак ця ж властивість призводить до ускладнення агрегату – потрібна ретельніша герметизація з’єднань і кваліфіковане обслуговування системи. Сама гідравлічна олія треба періодично змінювати, а це додаткові витрати. Пневматичні системи простіші, повітря вони використовують безкоштовне. Вартість обслуговування нижче. Проте вантажопідйомність їхня менша. Зазвичай у межах семи тонн.

Паралелограмні механізми підйому вам відомі за ромбоподібними домкратами. У них буває одна, і кілька розсувних секцій. Вони можуть бути приведені в дію як механічним, так і гідравлічним або пневматичним механізмом. Їхнім недоліком є ​​низька швидкість зміни положення. Але він компенсується плавністю та рівномірністю роботи.

Схожі повідомлення

Навіщо і як часто потрібний профілактичний огляд?

admin

Посадовці так вже організували очищення озера у Львові, що воно геть забруднилося. Відкрито кримінальне провадження

admin3

“Слуга народу” готова дати 150 голосів за заборону УПЦ МП, – Потураєв

admin3

Ігор КЛИМЕНКО: “Кожен посібник російських агресорів суворо відповідатиме за зраду України”

admin3

Лінійка смартфонів Xiaomi Redmi 9: порівнюємо популярні бюджетники

admin

Маріуполь – місто української звитяги, та символ української незламної сили

admin3