Основна мета зовнішньої реклами полягає у приверненні уваги потенційних покупців. З її допомогою можна підвищити впізнаваність компанії, збільшити продажі, запустити сарафанне радіо та розширити цільову аудиторію. Для досягнення бажаних результатів важливо чітко встановити завдання, вибрати відповідні рекламні об’єкти, продумати візуальне оформлення повідомлення та KPI для вимірювання результативності. У цьому вам можуть допомогти компанії які спеціалізуються на просуванні бренду за допомогою візуальної реклами.
Наприклад, компанія АртЛінія. Рекламні послуги у Львові. Професійний брендинг. Вони надають весь спектр послуг рекламного бізнесу від реалізації ідеї до втілення її у готовий рекламний продукт. Рекламна агенція “АртЛінія” допоможе вам втілити ваші ідеї у реальність та допомогти вийти вашому бренду на новий рівень.
Компанія АртЛінія пропонує широкий вибір зовнішньої реклами, ось деякі основні позиції:
- Фасадні вивіски
- Брендування вітрин
- Брендування авто
- Рекламні стели
- Лайтбокси
- Інформаційні стенди
- Різні види банерів
Усі ці формати є досить популярними та ефективними у нас час. Якщо ви вперше читаєте про такі різновиди реклами то далі у статті ми детально розповідаємо про кожен із них:
- Вивіски – найчастіше розміщуються поблизу магазину, торгового центру. У вивісці вказується найменування організації, фірмове зображення. Можуть застосовуватись для оформлення світлотехніки, неонові написи;
- Брендування вітрин – це оформлення вітрин, згідно з дизайном та стилем певного бренду або для того, щоб відтворити новий бренд та пов’язати його з певним іміджем. … По суті, це плівка, що самоклеїться, фіксується із зовнішнього боку скляних вітрин;
- Брендування автомобіля – це альтернативна, ефективна, а головне – бюджетна реклама вашого бренду. Здійснюється за допомогою обклеювання логотипом, рекламним банером або зображенням асортименту вашої продукції, кузова особистого або корпоративного авто;
- Лайтбокс – у перекладі з англійської означає «світлову скриньку». Яскраві коробки, що світяться, притягують погляд, забезпечують легке зчитування інформації і нерідко стають доповненням стандартного вуличного освітлення;
- Інформаційні стенди – це щити, які використовуються владою для інформування населення про місцеві події, організаціями та компаніями – для інформування своїх клієнтів. Цей дуже простий і водночас надзвичайно зручний спосіб розміщувати будь-яку інформацію;
- Рекламний банер — це широке полотно, на яке нанесено текстове та/або графічне зображення.
Хочемо зазначити що успішна реклама вашого бренду залежить не тільки від зовнішньої реклами, але і від маленьких деталей що впливають на враження від вашого бренду. Компанія АртЛінія допоможе вам і в цьому. Вона надає широкий вибір сувенірної продукції а саме:
- Ручки;
- Блокноти;
- Чашки;
- Футболки;
- Еко-сумки.
Та багато іншого.
Зовнішня реклама має низку переваг для компаній із різних сфер бізнесу. Її використовують туристичні агенції, ресторани, інтернет-магазини, торгові мережі, салони краси, клінінгові компанії, СТО. Давайте розглянемо плюси зовнішньої реклами:
- вона має широке охоплення;
- привертає багато уваги;
- доповнює інші види реклами;
- підвищує рівень довіри до компанії;
- завжди на увазі, оскільки користувачі не можуть відключити зовнішню рекламу або закрити її;
- має високу частоту показу.
Також, як і кожній сфері діяльності, зовнішня реклама має свої мінуси:
- стислість інформації – обумовлена необхідністю швидкого сприйняття інформації про продукт;
- висока вартість оренди – рекламувати товар на найпомітніших місцях досить затратно;
- складнощі у пошуку підходящого майданчика та очікування у черзі на розміщення;
- складності у спрощенні смислового навантаження та виготовленні макета;
- агресивне зовнішнє середовище – неякісні матеріали швидко втрачають первозданний вигляд і вигоряють на сонці;
- вандалізм.
Отже, зовнішня реклама є невід’ємною частиною просування продукції, товарів та послуг. Свою популярність вона набула за рахунок того, що дозволяє продемонструвати продукцію, що рекламується, величезній кількості людей, вона не залишається непоміченою, діє протягом тривалого терміну, завдяки довговічності конструкцій. Але через війну поширення різноманітних варіантів зовнішньої реклами рекламодавцю необхідно постійно продумувати дизайн рекламованого повідомлення, підтримки конкурентоспроможності, адже невдало обраний формат презентації товару може позбавити вигоди.