16.5 C
Lviv
26.02.2024
Новороздільська ОТГ

Як так: 26. 11. 2020р. «тепловики» самовільно зняли лічильник з будинку, а новий мешканці мають купувати за власні кошти. Хто розсудить?

Після такої «спецоперації», про яку не було поставлено до відома мешканців будинку №26 по проспекту Шевченка, «платіжки» збільшились удвічі. Випадковість? “Ми так не думаємо“,-  припускають розгублені люди і звертаються у різні інстанції з проханням пояснити, чи правомірно діяли працівники ТОВ «Нафтогаз Тепло»

Отже, ця прикра ситуація спіткала усіх мешканців даного будинку, хто користується централізованим теплопостачанням (загалом понад 100 підписів) написати звернення на адресу директора ТОВ «Нафтогаз Тепло» такого змісту:

Директору ТОВ «Нафтогаз Тепло» п. Шнайдер Любі Іванівні мешканців будинку № 26 по пр. Шевченка.

ЗАЯВА: Просимо надати нам відповідь,  з якої причини в будинку №26  по пр Шевченка зняли лічильник теплової енергії, коли його повернуть на будинок  і як буде проведено нарахування  за тепло для мешканців будинку  на час відсутності лічильника. Підписи: М. Маркевич, Н Шпрайдун, Н. Зубрицька. Всього 120 підписів. 2 лютого 2021 року

Оскільки  у вказаній заяві надто обтічно описано про цей випадок, тому одна з «підписанток»  – пані Марія Маркевич ( на щастя, знайома вашому автору ще з пріснопам’ятних часів роботи багатотиражки РДГХП «Сірка», тож довір’ям і досі користується  повним) прокоментувала історію із зняттям лічильника та подальшим ростом суми за тепло  у «платіжках» конкретно на прикладі власної квартири. А тепер – інтерв’ю.

– Мабуть, розпочну з того, що 26 листопада 2020-го року до мене у квартиру прийшли три працівники ТОВ «Нафтогаз Тепло» і попросили дати ключ від пристосованого приміщення у підвалі будинку, у якому встановлено будинковий лічильник обліку тепла, сказавши, мовляв, там треба дещо перевірити. Я як відповідальна за «недоторканість» лічильника від сторонніх рук, нічого не підозрюючи, віддала майстрам ключ. Десь через півгодини один з майстрів заніс у квартиру ключ, причому жодним словом не обмовившись, що вони зняли будинковий лічильник обліку тепла.

Тобто Ви хочете цим сказати, що ні Ви, ні інші мешканці 26-го будинку не були поставлені до відома цими майстрами, що вони  зняли лічильник, і що Ви не ставили підписів про це у відповідному акті цього підприємства?

– Авжеж, так і було…

 – Гаразд, а коли тоді Ви виявили цей прикрий факт?

– Аж у січні, після 15-го числа, пішла із сусідами Марією Кадайською та Василем Стовбовим у  контору ТОВ «Нафтогаз Тепло», щоб з’ясувати, чому ми отримали «платіжки» за грудень із удвічі більшими сумами, аніж за листопад. Поясню докладніше знову ж таки на своєму прикладі. В грудні у «платіжці», яку отримала за послугу теплопостачання за листопад, була сума – майже 900 гривень. А коли у січневій  «платіжці» за грудень побачила суму 1890 гривень, то, звісно, була спантеличена: чому настільки зросла ця послуга? Власне, тому із сусідами і навідалася у ТОВ «Нафтогаз Тепло», аби це з’ясувати. От там ми і дізналися, що майстри ще 26 листопада зняли з будинку «тепловий» лічильник, виявивши у ньому тріщину. От тільки  чомусь  не попередивши мешканців. Власне, причину  подорожчання «платіжки» за грудень у ТОВ «Нафтогаз Тепло» нам також пояснили: мовляв, оскільки 26 листопада  було знято будинковий лічильник обліку тепла, тому нарахування мешканцям здійснювалося за усередненим показником по кожній квартирі. Тому на мою 3-кімнатну квартиру і було бухгалтерією підприємства  нараховано майже 2000 гривень, а моїм сусідам, звісно, інші суми, в залежності від метражу житла. Але однаково більші, ніж попередні рахунки.

Розвівши руками, ми попрохали, аби вони встановили знятий лічильник на попереднє місце. Відповідь нас просто обурила: оскільки даний лічильник вийшов з ладу, тому нам, мешканцям будинку, запропонували придбати новий лічильник, причому за власні кошти. І на листочку написали марку приладу: POVO COZ Ду 32 вартістю 10700 гривень. А ще потішили, сказавши, що цей лічильник нам безкоштовно встановлять у будинку працівники Теплопункту №2, що за «китайською стіною».

Ну, і як Ви сприйняли і пояснення «таємного» зняття лічильника, і пропозицію придбати новий за власні кошти?

– Звичайно, що  обурились. По-перше, вчинком майстрів ТОВ «Нафтогаз Тепло», які, знявши лічильник 26 листопада 2020 року,  не ознайомили мешканців будинку із актом про несправність приладу обліку. І про це  фактично ми дізналися тільки в січні цього року, про що зазначала вище. По-друге, чому саме мешканці будинку повинні купувати лічильник? Адже, нагадаю,  попередній надавач цієї послуги ТОВ «Енергія – Новий Розділ» (що би там не натворили окремі їхні начальники пізніше, це вже нехай суд встановлює) років з 10 тому встановлював прилади обліку тепла у будинки за свій кошт.

До речі, під час згаданого візиту мешканців будинку у офіс ТОВ «Нафтогаз Тепло» їхній керівник просто повідомив, що купувати споживачам лічильники вони не повинні. А на завершення дав пораду: мовляв,  звертайтеся у  міську  ради, може, там є програма підтримки споживачів.

І що, Ви скористалися пропозицією «перевести стрілки»?

– Так, скористалися, хоча і не надто надіялися на якусь Програму. Власне, так і виявилося. Зокрема, 26 лютого  я від імені мешканців нашого будинку звернулася із цим питанням до першого заступника міського голови Михайла Гулія та переказали січневу розмову  у ТОВ «Нафтогаз Тепло». Реагування було очікуване: мовляв, ну що вони таке радять, адже це приватна структура, тож на якій підставі міська рада повинна оплачувати цьому підприємству вартість приладів обліку теплової енергії. 

Отож, отримавши таку відповідь, минулого понеділка, 1 березня, о 8.00 год. я не полінувалася у свої 80 років знову навідати офіс ТОВ «Нафтогаз Тепло», що біля ЗШ №2. Директор служби, що курує вказаний напрям діяльності цього підприємства О. Ямельницький, вислухавши історію із зняттям 26 листопада 2020 року будинкового лічильника та суть розмови із першим заступником міського голови, підтвердив, що лічильник справді був пошкоджений, ознайомивши із відповідним актом, а також додав, що на встановлення нового підприємством коштів не передбачено. І поки мешканці не придбають та не встановлять нового приладу обліку тепла, то їм і надалі плата за послугу нараховуватиметься за усередненим показником по будинку.

Що далі нам робити, радитимемось із сусідами. Принагідно,  через редакцію  «Вісника Розділля» звертаємось до керівництва ТОВ «Нафтогаз Тепло» з проханням надати офіційну відповідь на наше звернення, опублікувавши її у міській газеті.

Розпитував Іван БАСАРАБ

Схожі повідомлення

“Веселка” виступала на польському фестивалі

admin2

Новорозділець Віталій Роман, захисник команди “Рух” та юнацької збірної України – найкращий гравець вересня у складі львівського клубу. Вітання від земляків!

admin3

Спочивай в Господі, милий друже…

admin3

26 липня Новий Розділ з робочим візитом відвідала делегація з Ленчинського повіту (Польща)

admin3

Тезово і про головне, про що йшлося на сесії Новороздільської міської ради

admin3

Про Іванка Туписа – порядного і світлого хлопця, Божу людину, який допомагає ЗСУ

admin3

Залишити коментар