Фахівці з управління персоналом відіграють найважливішу роль на всіх етапах релокації — від прийняття рішення про переїзд до повного облаштування на новому місці.
Саме HR повинен забезпечити, щоб зміна локації пройшла максимально гладко і безболісно для співробітників. Розберімось, які саме перед HR стоять завдання і як цьому відділу доводиться з ними справлятися.
Які цілі стоять перед HR-відділом під час офісного переїзду?
- Інформування персоналу. Щойно ухвалено рішення про переїзд, HR повинен сповістити всіх співробітників, надавши вичерпну інформацію про причини, терміни та деталі процесу. Важливо дати людям можливість поставити всі запитання і розвіяти їхні побоювання.
- Організація фізичного переїзду. Ці люди відповідають зокрема й за вибір способу транспортування офісного обладнання. Звісно, вони можуть спланувати та реалізувати переїзд працівниками самого офісу, але частіше замовляють послуги офісного переїзду в спеціалізованих фірмах, на кшталт davay-pereedem.com/ua/ofisnyi-pereizd-kyiv.
- Збір зворотного зв’язку. Думку колективу вкрай важливо врахувати під час планування деталей переїзду. Проведіть опитування, щоб дізнатися переваги співробітників щодо облаштування нового офісу, організації робочих місць, необхідної інфраструктури. Це дасть змогу створити дійсно комфортне та продуктивне середовище.
- Допомога з релокацією. Якщо у зв’язку з переїздом деяким співробітникам теж доведеться змінювати місце проживання, надайте їм всебічну підтримку. Допоможіть знайти житло, школи/садочки для дітей, надайте інформацію про місцеву інфраструктуру. Проявіть щиру турботу — це дуже цінується людьми.
- Підтримка морального духу. Зміна звичного оточення — стрес для багатьох. Тому важливо підтримувати позитивний настрій у колективі. Організуйте неформальні зустрічі, спільні активності. Дайте людям час освоїтися і відчути себе як вдома на новому місці.
Як досягається безперервність роботи під час переїзду офісу?
Переїзд до нового офісу — серйозний виклик для бізнесу. Адже важливо не тільки фізично перевезти речі, а й забезпечити, щоб робота компанії не переривалася ні на день. Як цього домогтися? З цим насправді може допомогти будь-хто зі співробітників офісу.

Для цього потрібно скласти детальний план переїзду, розставивши пріоритети. Визначивши, які відділи та функції критично важливі для безперервності бізнесу. Їх потрібно перевозити передусім, забезпечивши миттєве «приземлення» на новому місці. Також потрібно подбати про дублювання всіх ключових ресурсів на час переїзду. Це стосується серверів, каналів зв’язку, систем безпеки тощо. У наявності має бути «план Б» на випадок форс-мажорів.
У процесі переїзду і запуску роботи на новому місці неминучі технічні накладки. Тут не завадить, щоб служба техпідтримки працювала 24/7, оперативно вирішуючи будь-які проблеми співробітників. Від них залежить безперервність майже всіх робочих процесів. Дізнатись більше про умови співпраці у компанії з вантажоперевезень можна за актуальним посиланням. Після цього залишається тільки продумати все, що може піти не так. Проблеми з комунікаціями, затримки з постачанням меблів, форс-мажори з документами.