В інтернет магазині Autoshini.Com ми не тільки пропонуємо неймовірний асортимент шин та дисків післяпродажного обслуговування, але також прагнемо інформувати наших клієнтів про функції безпеки їхніх автомобілів. Однією з таких функцій є система контролю тиску колеса (TPMS). Але чи знаєте ви, що є два основних типи TPMS — прямий та непрямий? У сьогоднішній статті ми заглибимося в обидва різновиди, пояснивши, як вони працюють, їх відмінності, а також транспортні засоби, які використовують непряму систему.

Що таке ТПМС?
TPMS — це встановлюється на автомобілі система контролю тиску у шинах. Його основна функція – попереджати водія про надто високий чи низький тиск у шинах. Забезпечення потрібних значень тиску важливе для безпеки, підвищуючи ефективність і динаміку машини, продовжуючи термін служби комплекту шини.
Пряма TPMS
Як це працює
- Система Direct TPMS використовує датчики тиску, розташовані в кожному колесі, для передачі точних показань на комп’ютер машини.
- Ці датчики можуть бути прикріплені до вентиля або знаходитися всередині гуми.
- Постійно вимірюють точні свідчення всередині кожної автошини та передають цю інформацію на бортовий комп’ютер автомобіля.
Переваги
- Точні покази в режимі реального часу.
- Може вказати, в якій конкретній гумі проблема з тиском.
- Потенційно допомагає заощадити паливо, оскільки правильно накачані автошини можуть збільшити витрати бензину.
Недоліки
- Згодом може знадобитися заміна батарей у датчиках.
- Запасні частини можуть бути дорожчими, ніж для непрямих систем.
- Датчики можуть бути пошкоджені під час заміни коліс, якщо з ними не поводитися обережно.
Непряма TPMS
Як це працює:
- Замість прямого вимірювання, непряма версія TPMS працює з датчиками швидкості коліс антиблокувальної системи гальм (ABS) автомобіля.
- Якщо тиск у гумі низький, вона котитиметься з іншою швидкістю порівняно з правильно накачаними шинами. Система виявляє цю невідповідність та видає попередження.
Переваги:
- Нема потреби в додаткових датчиках тиску, що робить його менш дорогим з точки зору запчастин та обслуговування.
- Не потрібні датчики з батарейним живленням усередині гуми, що виключає необхідність заміни батареї.
- Зазвичай має більш просту конструкцію та меншу кількість компонентів, що може означати менше потенційних точок відмови.
Недоліки:
- Менш точний, ніж прямий TPMS, оскільки він не забезпечує точні показання тиску в реальному часі.
- Неможливо вказати, з якою шиною виникла проблема. Потрібна перевірка вручну.
- Може не виявити, коли всі чотири колеса втрачають тиск з однаковою швидкістю.
- Непрямі системи можуть бути не такими чуйними, як прямі, у мінливих умовах.
Які автомобілі використовують непряму систему?
Непряма версія часто зустрічається у старих моделях, особливо у тих, які були створені до введення обов’язкових правил TPMS. Однак через його економічну ефективність цей метод також може використовуватись у деяких нових моделях авто з удосконаленими системами ABS. Завжди корисно переглянути посібник з експлуатації транспорту або проконсультуватися з виробником, щоб визначити, яка система використовується у вашому автомобілі.
Підбиття підсумків
Як пряма, так і непряма версія TPMS мають вирішальне значення для забезпечення безпеки дорожнього руху. Отримання інформації, яку використовує автомобіль, не тільки зробить вас компетентнішим водієм, але й дозволить оперативно вирішувати будь-які проблеми з шинами, які можуть виникнути. Пам’ятайте, незалежно від системи, ключем до безпеки та ефективності є підтримка автошини у першокласному стані та під правильним тиском.
Вам потрібен новий комплект коліс або хочете придбати стильні диски? Autoshini.Com – це місце призначення. Вивчіть широкий вибір і знайдіть те, що ідеально підійде вашому автомобілю. Чи не знаєте, що відповідає вашим потребам? Досвідчена команда експертів знаходиться на відстані одного дзвінка. Зателефонуйте, щоб отримати персональні рекомендації та виключне обслуговування клієнтів.