9/07/2020

З 1 липня 2020 року запрацював новий сервіс від Пенсійного фонду України

На виконання Указу Президента України від 08.11.2019 № 837/2019 «Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави» Пенсійний фонд України створив новий сервіс - автоматичне призначення пенсій, який запрацював з 01.07.2020. Відтепер пенсія призначається автоматично при досягненні пенсійного віку. Додатково звертатись та особисто відвідувати органи Пенсійного фонду не потрібно. А для користувачів, які ще не є пенсіонерами, сервіс дозволяє надати усю необхідну інформацію для призначення пенсії завчасно.


Як це працює?

Користувачу, який не є пенсіонером, потрібно авторизуватися на вебпорталі Фонду за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису).

Після цього потрібно заповнити анкету. Додати скановані копії документів. Підписати заяву КЕП та надіслати її до органу ПФУ.

Незабаром послуга буде доступна також користувачам, які не мають КЕП. Вони зможуть авторизуватись через BankID або інтегровану систему електронної ідентифікації (id.gov.ua).

Після опрацювання заяви на автоматичне отримання пенсії користувач отримає повідомлення про автоматичне призначення пенсії, дату та розмір виплат.

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 № 1084 затверджено Порядок обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі.

Пенсійний фонд України розпочав роботу щодо запровадження електронної трудової книжки.

Документи, що підтверджують трудову діяльність (трудову книжку, документи про навчання, військову службу тощо), можна подати завчасно через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Трудову книжку може подати як роботодавець, так і сам користувач, зареєструвавшись у «електронному кабінеті» за допомогою КЕП.


Надія ШЕРЕМЕТ, начальник Новороздільського відділу
обслуговування Громадян (сервісний центр) управління обслуговування
громадян головного управління Пенсійного фонду України
у Львівській області