• 2021-01-05

Математичний ребус з багатьма невідомими: «Нафтогаз Тепло» Новий Розділ і Новояворівськ – у чому різниця?


У чому, допитуються мешканці міста. Ніби ж одне підприємство – ТОВ «Нафтогаз Тепло», яке надає одні і ті ж послуги – здійснює діяльність з виробництва електричної та теплової енергії на Новояворівській та Новороздільській ТЕЦ, а також діяльність з транспортування та постачання теплової енергії у містах Новий Розділ та Новояворівськ. ТОВ “Нафтогаз Тепло” визначено виконавцем послуг з постачання теплової енергії та гарячої води населенню міст Новий Розділ та Новояворівськ.

Починаючи з 22 листопада 2019 року, ТОВ “Нафтогаз Тепло” постачає теплову енергію та гарячу воду населенню, бюджетним установам, релігійним організаціям та комерційним споживачам міст Новий Розділ та Новояворівськ. Десь в однакових умовах прийшло працювати на Новороздільську і Новояворівську ТЕЦ. А результат так разюче відрізняється!

Про свою довгу історію «співпраці» з «Нафтогаз Тепло» обурливо оповіла мешканка нашого міста. Звісно, не просто поговорити прийшла до редакції, а таки знайти вихід і домогтися поставленої мети.


«У нас, виявилося, виникли проблеми із загальноквартирим електролічильником, на що черговий електрик порадив замінити його. Подумавши і прорахувавши витрати та очікувані плюси, порадилися: якщо вже міняти, то на двотарифний лічильник (такий, що «рахує» використану електроенергію вдень і вночі, по різних тарифах відповідно). У тих же електриків дізналася телефон і зателефонувала Івану Григоровичу у Новояворівську, мовляв, він порадить т.зв. «дорожню карту», як все поступово зробити. Розмова була коротка і чітка – 1400 грн коштує такий електролічильник, 128 грн вартує робота по їх встановленню (це станом на липень місяць). Оплативши, отримали поштовим пересиланням лічильник і, не відкладаючи «у довгий ящик», звернулися із заявою у «Нафтогаз Тепло» в Новому Роздолі: підприємство ж одне, процес налагоджений.

Заяву подали наприкінці жовтня. І з тих пір…. Новий електролічильник так і пилиться на шафі, а ми мимоволі стали «ходаками» по бюрократичних кругах пекла. Чому ми? Бо ж у нашому місті точно знаю ще кількох людей, котрі бажають встановити двотарифний лічильник.






Яких лишень відмовок не чули: і не знаємо, з яким банком працювати, і не знаємо, скільки коштують такі послуги, і, зачекайте, ось розробимо алгоритм дій щодо встановлення двотарифних лічильників.

Навіщо вигадувати колесо? Та зателефонуйте в Новояворівськ, поїдьте поділіться досвідом, зрештою, за цей час пішки можна було сходити кілька раз уже!

Ми були і на прийомі у попереднього виконувача обов’язків міського голови І.Кравець (зрозуміло, кінець каденції – інші плани і т.д.), і телефонували на «урядову гарячу лінію» - а віз і нині там.

Ні відповіді на листи, ні телефонних дзвінків. Як до останньої інстанції, звернулися до міської газети», - завершила сумну оповідь Світлана Липовська.

Редакція, у свою чергу, звертається як до першої і останньої інстанції, у безпосередні обов’язки якої входить обслуговування електролічильників, - до «Нафтогаз Тепло» у Новому Роздолі з вимогою надати роз’яснення щодо того, як встановити двотарифний електролічильник у помешканнях мешканців. Думаємо, це питання цікавить не одну людину в місті.


Віра ВЛАСЮК

КОМЕНТАРІ FACEBOOK


ЩЕ НОВИНИ (газета 49 (1301), 30 грудня 2020 р.):

 

Оголошення