1047
27/03/2020

Поліцейський патруль затримав автобус із працівниками заводу, хоча усі необхідні дозволи на перевезення були у водія. Адміністрація оперативно знайшла вихід, але ж як бути надалі?

У вівторок, 24 березня, ввечері директор ТОВ «ДМЗ «Карпати» Р. ГАПАТИН зателефонував репортеру «ВР» і повідомив про несподіване затримання поліцейським патрулем автобуса із кількадесятьма працівниками підприємства. Причому, на думку Ростислава Романовича, це не узгоджувалося із роз’ясненням стосовно такого виду перевезень, який попередньо надав начальник департаменту транспорту ЛОДА. Пропонуємо коментар Ростислава Романовича:


  - Як швидко змінюється ситуація. Сьогодні наша обідня розмова про діяльність заводу завершилася на дещо оптимістичній ноті, утім через декілька годин несподівано виникла, я б сказав, мінорна ситуація, що неабияк засмутила. І не тільки мене. Зокрема, наш автобус, який довозить працівників заводу по двох маршрутах – на Стрий і на Ходорів – був затриманий поліцейським патрулем з вимогою надати документи на право перевезення. Зазначу, що заводський автобус доволі новий, справний, вмістимістю 50 посадочних місць. На момент затримки в салоні перебувало 24 пасажири, котрі займали рівновіддалені один від одного місця. Затримку автобуса поліцейський пояснив аргументом, мовляв, згідно із приписами запровадженого карантину у салоні має перебувати не більше 10 осіб. Перед цим я спілкувався із начальником Департаменту транспорту ЛОДА і отримав чітке пояснення: при наявності затвердженого маршруту перевезень, при наявності затвердженого списку присутніх пасажирів та при наявності права власності на транспортний засіб, то перевезення в межах області абсолютно легальні і жодні постанови про заборони на них не поширюються.
  Звісно, прикро, що в такий тривожний час, коли загроза небаченої досі пандемії та грядущої економічної кризи повинна об’єднувати людей, виникають такі ситуації, коли хтось демонструє таке суворе службове рвіння. Звичайно, я розумію, що в період дії карантину введено відповідні заходи щодо перевезень пасажирів підприємствами-перевізниками. Але ж працівники, які компактно працюють на підприємстві (котрі проходять ранкову і вечірню перевірку на предмет стану здоров’я, загального самопочуття та температури, повинні мати можливість довезення на роботу саме заводським автобусом. Навіть важко підібрати вдале визначення такої поведінки поліцейського патруля, котрий затримав автобус з працівниками заводу, який повноцінно працює, сплачує значні податки у бюджети різних рівнів, зокрема, і у новороздільський. Повторю, це виглядає дивним, незрозумілим і неприйнятним.
  Сподіваюся, що вказаний випадок із затримкою автобуса з працівниками заводу більше не повториться, а також на те, що керівництво відділення поліції зробить відповідні висновки та анулює накладені штрафні санкції.

- Пригадується, на початку січня, коли виникли певні колізії із надто прискіпливою увагою до діяльності підприємства з боку силових відомств, міська рада, депутатський корпус, особисто народний депутат Тарас Батенко, вдруге обраний у Верховну Раду по нашому виборчому округу №123, підтримали ТОВ «ДМЗ «Карпати», ухваливши відповідні Звернення...

  - Хід вашої думки зрозумілий. Отже, ми і надалі сподіваємося на лояльність та підтримку стосовно, м’яко кажучи, вирішення певних колізій, які відчуває наш завод, як органу місцевого самоврядування, так і шановного Тараса Івановича, який чимало добрих справ робить для нашого міста.
- Щодо наведеного вище інциденту із затриманням заводського автобуса: яким чином адміністрація вирішила питання довезення працівників?

  - Звичайно, вихід із цієї форсмажорної ситуації знайшли. Зокрема, довелося додатково відправляти ще 3 автобуси, аби довести пасажирів до місця призначення. Але виникає логічне запитання: якщо так і надалі чинитимуть патрульні, то такою дорогою ціною здійснювати перевезення працівників на роботу та додому буде однозначно невигідно для підприємства. І за великим рахунком втратять усі – і завод, і міський бюджет...

Іван БАСАРАБ