16.5 C
Lviv
13.12.2024
Новороздільська ОТГ

Креативний текст. Cпам – фільтри, або Як влаштоване мислення

Одна сторінка із Щоденника

Тисячі думок на 1 хвилину, а може, й секунду. О так! Це точно про мене.

Мені здається, що у моїй голові живе 4 об’єкти, вигляд яких я навіть не можу описати.

1 – це об’єкт, якого все страшенно цікавить, як виглядає сонце, зірки, люди… Тож я називаю його просто цікавий.

2-й  об’єкт лінивий, але дуже добрий: йому шкода все і всіх на землі. 2 об’єкт для мене часто буває незрозумілим, на відміну   від інших 3-х.

3-й об’єкт дуже працьовитий і розумний. Мені здається, якщо я його не зупинятиму, то ніколи не відпочину. Він з радістю виконує всі завдання, навіть коли лінивий об’єкт просить його зупинитись, а цікавий роздивитись довкола себе.

4-й об’єкт – він  завжди дуже правильний. Він думає лише про те, про що зараз потрібно: наприклад, на парах він уважно слухає викладачів, на відмінну від інших 3-х об’єктів.

Правильний об’єкт вкладає всі інші спати, коли я втомлююсь від їхніх суперечок.

Так влаштоване моє мислення, тому кожен мій день проходить дуже цікаво. Шкода, що я не запам’ятовую більшість суперечок моїх об’єктів…

Ранок розпочинається так. Першим прокидається від будильника правильний об’єкт і намагається розбудити всіх інших, далі прокидається розумний об’єкт і нагадує мені про все, що я повинна зробити сьогодні, потім – цікавий об’єкт, який починає запитувати: «Яка погода? Який сьогодні день? Скільки пар? Чи довго я сьогодні слухатиму викладачів? І чи можна йому розмовляти під час мого навчання?»

Розумний об’єкт втомлюється від запитань цікавого і разом з правильним намагається розбудити лінивого, але дуже доброго. Спочатку мій лінивий об’єкт не хоче прокидатись, але тільки почує фразу, що без його допомоги цей день пройде дуже сумно, одразу ж підхоплюється.

Після того, як я нарешті прокидаюсь, мої об’єкти починають сперечатись «вдягати сьогодні рожеву  чи синю футболку, снідати чи переглянути повідомлення в телеграмі”, а ще цікавий об’єкт пропонує безліч нереальних ідей, одна з яких: ” а що, якби можна було прилетіти в університет за 2 секунди?

Це триває 2-3 хвилини, допоки правильний об’єкт не втомиться слухати всю цю маячню і не скаже, що і в якому порядку виконувати.

Коли нарешті перші ранішні проблеми вирішені, розумний об’єкт нагадує мені про те, що час йти на пари. Я виходжу з гуртожитку, викликаю і чекаю таксі, а цікавий об’єкт знову засипає всіх запитаннями: «А якого кольору буде машина? А чому вона не може літати? А чому потрібно їхати в університет? А скільки людей пройшло повз мене в цю хвилину? А куди вони поспішають?». Розумний об’єкт відповідає йому, але в якусь мить розуміє, що ці запитання цікавий об’єкт ставить завжди, і замовкає. Приїжджає таксі. Я їду в машині на пари. Розумний об’єкт згадує, скільки їх і в якому вони порядку, лінивий докучає правильному, мовляв, «можна було ще поспати», а цікавий знову не може зрозуміти, що відбувається за вікном автомобіля і придумує нові й нові запитання для 3-х інших об’єктів.

Щойно я вийшла з машини, розпочалась повітряна тривога. Всі пройшли в укриття. Розумний об’єкт довго пояснював правильному, що таке повітряна тривога і чому ми не на парах, а цікавий продовжував спостерігати за людьми. «А хто це? Якщо це теж студенти, то на якому вони курсі? А як можна говорити всім разом і розуміти, яка фраза якої людини стосується?» Розумний об’єкт все терпеливо пояснював йому. А лінивий і добрий об’єкт дорікав правильному, що точно можна було б ще поспати, бо і так пара не проходить.

Я втомилась від перебування в укритті і цікавий об’єкт сказав: «А що, якби можна було зникати на кілька хвилин, коли ти нікому не потрібна,  й відпочивати від всіх людей?», а лінивий об’єкт  відповів: «Це було б круто, якби не надовго».

А розумний і правильний сказали,  що це не можливо, бо тоді людині було б важко відновити всі свої звичні процеси життєдіяльності.

Закінчилась повітряна тривога, всі вийшли з укриття. Мої об’єкти сперечались між собою, котра година.

Лінивий і дуже добрий об’єкт сказав: «Зараз буде наступна пара? Ох як не хочеться вчитись, але думаю – це потрібно».

«Ого, – здивувався цікавий об’єкт, – ти раніше так не казав. Невже ти більше не будеш лінивим?»

«А як же я? – обурився працьовитий і розумний об’єкт. – Не буває в одній голові 2-х працьовитих об’єктів».

Лінивий об’єкт відказав: «Я думаю, що вчитись потрібно тому, що викладачі тоді мають роботу і їхня професія не здається їм непотрібною. Бо кожна людина, що вважає себе непотрібною світу, є надзвичайно сумною».

«Ясно», – засміялись всі об’єкти.

«До наступної пари ще є 1 година 30 хвилин, – сказав розумний і працьовитий об’єкт, – це німецька мова. Тому необхідно повторити все вивчене на домашнє завдання».

«Знову те, що вчора? Як це нудно. А може, повторити все спочатку до кінця. Ну чому людина не запам’ятовує все за 1 раз? Зараз можна було б зателефонувати до подруги, або просто помріяти про щось незвичайне, наприклад, про власний літак», – обурювався цікавий об’єкт.

Але розумний наполягав на своєму і я повторила німецьку.

«Ура! Тепер до праці!» – сказав працьовитий і розумний об’єкт.

«Скоріше б вона закінчилась!» –  хором промовили лінивий та цікавий об’єкти.

Прийшла викладачка, лінивий і добрий об’єкт зауважив: «В неї нема сьогодні настрою. Тому нам з цікавим об’єктом краще бути тихо».

«Чому вона така незадоволена?» – запитав цікавий об’єкт.

Розумний і працьовитий відказав йому: «Сьогодні на парі мало студентів, а це засмучує викладачів».

Закінчилась німецька мова. Щоправда, цікавий об’єкт трохи ще заважав мені, але правильний об’єкт чітко виконує свою роботу, і я поїхала в гуртожиток, щоб встигнути на останню пару он-лайн.

«Що, вже все? Ура! Пари закінчились», – зрадів добрий і лінивий об’єкт.

«Ні, ще буде пара он-лайн», – відказав правильний, а розумний і працьовитий запропонував всім насолодитись чашкою смачної кави, щоб відновити сили, адже до початку пари було ще півгодини.

Всі мої об’єкти нарешті мовчки пили каву, допоки цікавий об’єкт не сказав: «А що за пара буде он-лайн

Розумний і працьовитий об’єкт пояснив, що це основи наукових досліджень і там я читатиму есе, яке написала наша голова. Пам’ятаєте, як ми довго сперечались про те, що таке конструктивна журналістика?

«Так, пам’ятаємо!»,  – хором вигукнули всі.

Розпочалась пара, я увімкнула камеру, на що мій цікавий об’єкт сказав: «Навіщо вмикати камеру, коли наша голова і так нічого не бачить. Це ж зовсім не цікаво, коли тебе бачать, а ти ні. А що, якби комп’ютерна програма навчилась не лише читати текст з екрану, а й описувати зображення і світлини в реальному часі. Так вчитись було б значно цікавіше!»

«Ти можеш перестати мріяти під час пари? Скоро треба буде читати есе, а в тебе якісь безглузді ідеї з’являються!»

Лінивий і добрий об’єкт сказав: «Не сперечайтесь, я думаю, що це буде можливо, коли розумний і працьовитий об’єкт якоїсь голови таке розробить. Цікавий об’єкте, як шкода, що ти не запам’ятовуєш всі свої нереальні ідеї».

«Друзі, не заважайте мені читати.  Ми обов’язково поговоримо з вами про все, але після пари».

Закінчилась пара. «Ура! Вже все навчання на сьогодні закінчилось!», –  прокричав лінивий об’єкт розумному в вухо.

«Не шуми ти так. Нам ще сьогодні потрібно креативний текст написати», – промовив працьовитий і розумний об’єкт.

«Креативний текст – це дуже цікавий текст. Я легко його напишу», – сказав цікавий.

«Але спершу вечеря», – нагадав про неї всім правильний об’єкт.

Я приготувала вечерю.

Всі мої об’єкти вечеряли мовчки, бо, як і я, втомились сперечатись за цілий день.

Я увімкнула свій ноутбук і працьовитий об’єкт сказав: «Все, тепер до роботи. Цікавий об’єкте, що можна написати про спам-фільтри? Як вони блокують думки в нашій голові?».

«Розумний і працьовитий об’єкте, спам-фільтрами в нашій голові є ти і правильний об’єкт. Давайте опишемо наше життя в голові. Це буде цікаво і креативно. Але пишіть швиденько, бо я зараз знову все, що придумав,  забуду».

Мої пальці швидко бігали по клавіатурі й знаходили букви – це писали креативний текст всі об’єкти разом. Невже вони не сперечаються?

 Ох! Як добре, що іноді тисячі моїх думок можуть об’єднатись в одну, бо контролює все правильний об’єкт.

«Зранку ще відредагуємо текст» – промовив він. – А зараз час готуватись до сну. Всім на добраніч і чудових снів».

Так проходить кожен день і я щаслива, що в моїй голові все по-різному відбувається, як і у світі довкола мене.

Таміла КОВАЛЬ, студентка ІІ курсу факультету журналістики Львівського національного університету імені Івана Франка, мешканка Нового Роздолу, яка відкриває світ

Схожі повідомлення

Громадські слухання “про завод” відбулися. “За” висловилася переважна більшість учасників – 61 особа, “проти” – 3 особи, тих, хто “утримався”, не виявилося. Висловлені зауваження протокольно оформлені і будуть враховані

admin3

У товариській грі ФК “Новий Розділ” з рахунком 4:2 переміг ФК “Ямпіль”

admin3

Триває ліквідація поривів на теплових мережах Нового Роздолу

admin3

Косметологічні послуги у Новому Роздолі!

admin3

«Tysovets winter cup»: три дні, шість матчів і дуже багато снігу

admin3

У Новому Роздолі  із першим сольним концертом виступить YAKTAK

admin2

Залишити коментар