Пошукове просування (SEO) – одна з найбільш затребуваних послуг інтернет-маркетингу. Завдяки цифрам, стає очевидно, що польські, українські користувачі найбільше довіряють Google і зовсім небагато іншим пошуковим системам.
У чому ж суть пошукового просування? Головне завдання пошукового оптимізатора – вивести ваш сайт у ТОП-10 пошуку Google видачі за певними запитами і збільшити веб трафік. Саме перша сторінка результатів видачі є найбажанішою для кожного замовника. 80% тих, хто шукає ваш товар або послугу, ніколи не йдуть далі першої сторінки. Відомо, що 65% користувачів клікають за посиланнями тільки перших трьох сайтів в органіці Google.
Ключові запити для сайту
Насамперед потрібно підібрати ключові запити для просування сайту https://optimize-il.com/ua-seo/ (так зване семантичне ядро сайту). Це такі слова і фрази, які найкращим чином підкреслюють тематику веб-ресурсу. Саме за цими запитами вас і будуть знаходити. Якщо ви не впевнені у виборі, тоді наші фахівці з просування запропонують на ваш вибір найкращі ключові словосполучення, які повною мірою відображають концепцію вашого онлайн-проєкту.
Добре, ключові слова підібрано, що відбувається далі? Під ці ключі пишуться статті, які неодмінно цікаві не тільки пошуковим роботам, а й вашим майбутнім відвідувачам. Такі статті мають особливу структуру, ключові слова, анкори та інші фішки.
Оптимізація коду
На етапі розробки ми перевіряємо сайт на помилки й усуваємо можливі проблеми. Часто за просуванням до нас звертаються клієнти, чиї сайти верстали сторонні організації, фрілансери, студенти або вони самі. Відсутність досвіду і важливих знань перетворює код на низку помилок, які не дадуть змоги вашому ресурсу пробитися на перші позиції пошукової видачі. Чому, запитаєте ви? Пошукові роботи під час індексації онлайн-ресурсу, іншими словами, під час сканування сайту, враховують не тільки тексти, а й зміст html-коду, мета-тегів, наявність помилок і багато іншого. Якщо в коді є проблеми, пошуковий робот може вважати ваш ресурс нерелевантним і закинути на далекі позиції.
SEO Аудит допоможе виявити всі проблеми ресурсу й усунути їх. Не менш важливим є аналіз сайтів конкуруючих компаній. Це дає змогу обчислити конкурентоспроможність і дасть змогу не допустити помилок, зроблених розробниками інших сайтів.
Купівля зворотних посилань і реєстрація в каталогах
Під час індексації пошуковою системою вашого веб-сайту враховуються посилання, що виходять із веб-ресурсу і лінкуються на вас з інших ресурсів. Під час підрахунку посилальної маси пошуковими роботами враховуються: тематична відповідність і позиції сайтів, що посилаються. Щоб збільшити кількість посилань, його розміщують у тематичних каталогах і на інтернет-дошках оголошень, а також у соціальних мережах. Закуповуються посилання з якісних ресурсів, перевірених пошуковими системами.
Результати просування
Перші результати з просування сайту, як правило, стають помітними після 2-3 місяців роботи. Індексація сайту відбувається приблизно раз на тиждень, рідше раз на місяць. Під час кожного відвідування роботом, враховуються всі внесені зміни в контент і код сайту. Оптимізований ресурс поступово, позиція за позицією піднімається на перші рядки пошукової видачі Google.
Більшість інтернет-користувачів починають свій шлях мережею із запиту в пошуковому рядку браузера, а отже, користуються послугами пошукових систем. Найпопулярнішою пошуковою системою в усьому світі є Google.
Пошукове просування (SEO) – одна з найбільш затребуваних послуг інтернет-маркетингу. Завдяки цифрам, стає очевидно, що польські, українські користувачі найбільше довіряють Google і зовсім небагато іншим пошуковим системам.
У чому ж суть пошукового просування? Головне завдання пошукового оптимізатора – вивести ваш сайт у ТОП-10 пошуку Google видачі за певними запитами і збільшити веб трафік. Саме перша сторінка результатів видачі є найбажанішою для кожного замовника. 80% тих, хто шукає ваш товар або послугу, ніколи не йдуть далі першої сторінки. Відомо, що 65% користувачів клікають за посиланнями тільки перших трьох сайтів в органіці Google.
Ключові запити для сайту
Насамперед потрібно підібрати ключові запити для просування сайту https://optimize-il.com/ua-seo/ (так зване семантичне ядро сайту). Це такі слова і фрази, які найкращим чином підкреслюють тематику веб-ресурсу. Саме за цими запитами вас і будуть знаходити. Якщо ви не впевнені у виборі, тоді наші фахівці з просування запропонують на ваш вибір найкращі ключові словосполучення, які повною мірою відображають концепцію вашого онлайн-проєкту.
Добре, ключові слова підібрано, що відбувається далі? Під ці ключі пишуться статті, які неодмінно цікаві не тільки пошуковим роботам, а й вашим майбутнім відвідувачам. Такі статті мають особливу структуру, ключові слова, анкори та інші фішки.
Оптимізація коду
На етапі розробки ми перевіряємо сайт на помилки й усуваємо можливі проблеми. Часто за просуванням до нас звертаються клієнти, чиї сайти верстали сторонні організації, фрілансери, студенти або вони самі. Відсутність досвіду і важливих знань перетворює код на низку помилок, які не дадуть змоги вашому ресурсу пробитися на перші позиції пошукової видачі. Чому, запитаєте ви? Пошукові роботи під час індексації онлайн-ресурсу, іншими словами, під час сканування сайту, враховують не тільки тексти, а й зміст html-коду, мета-тегів, наявність помилок і багато іншого. Якщо в коді є проблеми, пошуковий робот може вважати ваш ресурс нерелевантним і закинути на далекі позиції.
SEO Аудит допоможе виявити всі проблеми ресурсу й усунути їх. Не менш важливим є аналіз сайтів конкуруючих компаній. Це дає змогу обчислити конкурентоспроможність і дасть змогу не допустити помилок, зроблених розробниками інших сайтів.
Купівля зворотних посилань і реєстрація в каталогах
Під час індексації пошуковою системою вашого веб-сайту враховуються посилання, що виходять із веб-ресурсу і лінкуються на вас з інших ресурсів. Під час підрахунку посилальної маси пошуковими роботами враховуються: тематична відповідність і позиції сайтів, що посилаються. Щоб збільшити кількість посилань, його розміщують у тематичних каталогах і на інтернет-дошках оголошень, а також у соціальних мережах. Закуповуються посилання з якісних ресурсів, перевірених пошуковими системами.
Результати просування
Перші результати з просування сайту, як правило, стають помітними після 2-3 місяців роботи. Індексація сайту відбувається приблизно раз на тиждень, рідше раз на місяць. Під час кожного відвідування роботом, враховуються всі внесені зміни в контент і код сайту. Оптимізований ресурс поступово, позиція за позицією піднімається на перші рядки пошукової видачі Google.