16.5 C
Lviv
14.04.2024
Новороздільська ОТГ

Новий сайт Новороздільської громади покликаний створити відчуття колективної відповідальності за спільний розвиток громади

У пошуковику вводите «Новороздільска міська територіальна громада» і обираєте новий сайт. Від 1 грудня ц.р. оновлений сайт – https://novyyrozdil-gromada.gov.ua- працює офіційно.
Інакше ніяк, адже наше життя поступово «переміщається» на сайти, соцмережі та інтернет. Втім, це економить наш час і дає можливість дізнаватися інформацію та навіть подавати запити з будь-якого куточку світу.

Напевно, така потреба у суцільній цифровізації суспільства та активній інформативності населення громади почалася із створення нового відділу Новороздільської міської ради – відділу інформаційно-технічного забезпечення та зв’язків з громадськістю, який створено у цьому році. Керівник відділу – Юрій Мельніков, головний спеціаліст – Ігор Броневич, наймолодший депутат Новороздільської міської ради.
От про новий сайт і говорили з його розробником Ігорем БРОНЕВИЧЕМ.

  • Сайт Новороздільської міської ради існував давно, можливо, був менш популярним, адже років з десять тому набагато менше людей користувалися цифровими технологіями. Тож що спонукало до створення оновленого сайту?
  • Однією з причин було, звісно, створення Новороздільської територіальної громади, що значно розширило і її географічні простори, і кількість мешканців. По-друге, як зауважили, значно зросло значення цифрових технологій у житті усіх українців, різного віку до того ж. За дослідженням, яке нам надали представники Фонду Східна Європа, більше 71 % населення України використовує смартфони. А серед молоді до 29 років смартфон для інтернету використовує більше 94 % мешканців України. І основне, на початку червня Новороздільська міська рада підписала меморандум із Фондом Східна Європа. З цього моменту наш відділ розпочав роботу над цифровізацією Новороздільської громади.
  • Загалом поняття цифровізації є багаторівневим. Сайт – це її основа, як ми розуміємо?
    -Так, тож ми вирішили розпочати із створення нового сайту громади та чат-боту Новороздільської громади. Першочерговим нашим завданням було створення доступного ресурсу, який буде добре працювати не лише на комп’ютерах, а й буде інтегрований із смартфонами.
    Іншим, не менш важливим завданням був максимальний захист інформації, оскільки сайти органів місцевого самоврядування одними з перших пробують зламати хакери-початківці. Порадившись із відповідними структурами, ми дійшли висновку, що сайт варто розмістити домені gov.ua. На цьому домені розміщуються сайти, зокрема, Кабінету міністрів України та інші урядові портали.
  • Новий сайт, як ми розуміємо, має бути зручним, із сучасним дизайном і щоб потрібну інформацію шукати у ньому було легко, тобто до нього є певні вимоги…
  • Так, і ми намагалися виконати ці вимоги. Насамперед, це оперативність розміщення інформації та зручність її пошуку. Дизайн – система Дії – зручна в своїй простоті система, яка протестована розробниками порталу Дія. Розширені функції – сайт органу місцевого самоврядування не повинен бути лише місцем для публікації новин міської ради, а має бути порталом, де кожен мешканець громади знайде потрібну інформацію. Мапа громади – для зручності мешканців громади кожен заклад позначено на інтерактивній карті громади. Конструктор віджетів – не кожна місцева рада може дозволити собі працевлаштувати двох-трьох ІТ-спеціалістів, які будуть займатись створенням та підтримкою сайту. Конструктор віджетів дозволяє займатись підтримкою сайту одній людині. Окремі розділи для структурних одиниць – логічний поділ контенту за окремими управліннями та відділами. Це дозволить читачу знайти потрібну інформацію в 2-3 кліки. Зворотній зв’язок з жителями – одна із найважливіших вимог. Бо отримуючи зворотній зв’язок, влада може зрозуміти, чи вірно рухається.
  • Тепер щодо розділів на сайті. Їх є декілька. Для користувачів важливо отримати інформацію про послуги, які надаються.
  • Одним з таких розділів є ЦНАП (центр надання адміністративних послуг). Спільно з керівником ЦНАПу Новороздільської громади ми створили та протестували даний розділ.
    Тут, окрім тематичних новин та оголошень, розміщено інформація про команду адміністраторів та керівника з їх робочими контактами. Також в режимі інтерактивної карти показано адресу ЦНАПу та вказано робочі години.
    Особливістю розробленої нами платформи є пряма інтеграція розділу послуги із сервісом Дія. Це дозволить клієнтам отримувати актуальну інформацію про послуги, які надають в нашому ЦНАПі та повну інформацію про конкретну послугу (вартість, терміни, необхідні документи для отримання послуги).
    У розділі «Послуги» зібрані 15 стандартних діалогів консультацій та найчастіші питання про послуги, що надіються в ЦНАПі. В перспективі через цей розділ можна буде записуватись в електронну чергу до ЦНАПу.
    Як показує практика, дуже часто мешканці шукають офіційні документи – рішення, розпорядження тощо. Це один з найзатребуваніших розділів сайту.
    -Тому нашим завданням було максимально спростити пошук необхідного документу. Ми зробили чіткий поділ всіх документів по типу: рішення сесії, рішення виконкому, розпорядження міського голови.
    Для прийнятих рішень та проектів є окремі сторінки з датою прийняття і датою публікації. Загалом ми розробили шість можливих варіантів пошуку документів: за датою, за номером, за назвою чи структурним підрозділом.
    Для збільшення відкритості та прозорості влади ми зробили можливість поширювати кожне окреме рішення в соцмережі.
  • Ігоре, а кілька слів про розділ з незвичною назвою «Муніципалітет»? Додамо, що це іноземне слово є практично синонімом до органу місцевого самоврядування, тобто Новороздільська міська рада.
  • В розділі «Муніципалітет» ми розробили декілька важливих підрозділів.
    По-перше, ми даємо можливість мешканцям напряму комунікувати із відповідними підрозділами. Для цього на сайті створено розділ структура міської ради із вказаними керівниками управлінь та відділів та їх робочими телефонами та електронними поштами.
    По-друге – інтегрували на сайт відповідний сервіс, який дозволяє кожному мешканцю громади із комп’ютера чи смартфона відправити електронне звернення, відповідь на яке запитувач зможе отримати або на електронну пошту, або звичайним листом.
    По-третє, отримавши консультації і послуги, громадянин зможе оцінити роботу відділу за допомогою спеціального чат-боту.
    У розділі Е-муніципалітет мешканець зможе отримати інформацію про планові ремонти, а також знайти інформацію про комунальні заклади з часом роботи та контактами. Також зможе отримувати новини із сайту Новороздільської міської ради напряму в діалогове вікно чат-бота.
  • Про чат-бот попросимо детальніше, адже для багатьох читачів старшого віку це нове поняття.
  • Чат-бот – це спеціальне діалогове вікно у Вайбері чи Телеграмі, через яке ви зможете дізнаватись основну інформацію про діяльність місцевої влади.
    Він не потребує окремого встановлення на пристрій чи навчання.
    Інтерфейс звичний навіть для людини, котра тільки недавно познайомилась із смартфоном. Повідомлення від міської ради будуть приходити в стрічці чатів.
    Чому ми вибрали саме Вайбер і Телеграм? За дослідженнями, в Україні Вайбер встановлено на 96 % смартфонів, Телеграм – на 50 %.
  • Платформа електронної демократії – що на цій платформі можна зробити?
  • Сервіс підключений до платформи електронної демократії. Тому за допомогою чат-боту мешканець громади без особливих зусиль зможе підписувати петиції, брати участь в голосуванні за громадський бюджет чи голосувати в актуальних опитуваннях.
  • Міській владі завжди потрібно тримати руку на пульсі та значи, чи якісно надають послуги працівники міської ради. Тому за допомогою чат-боту кожен відвідувач зможе оцінити якість обслуговування.
  • Перспективи звучать привабливо. Аби ще мешканці навчилися користуватися усіма перевагами нового сайту і проявляли активність.
  • Саме стати ближчими – мешканцям і владі – цього ми намагаємося досягнути, розпочавши цифровізацію громади.
  • За допомогою цих інструментів очікуємо охопити максимальну кількість мешканців громади. Підвищити довіру громади до влади, зокрема, і до депутатського корпусу. Залучити людей до прийняття важливих рішень. Створити відчуття колективної відповідальності за спільний розвиток.
  • -І на завершення основне. Скільки це все нам коштувало?
  • -Підписання меморандуму про співпрацю із Фондом Східна Європа дозволило нам поборотись за право першими на Львівщині створити відразу комплекс інструментів для покращення комунікації між громадою та місцевою владою. Це право ми вибороли. Відповідно бюджету громади створення цих ресурсів не коштувало нічого. Ресурси створені за грантові кошти.

Схожі повідомлення

Не запускайте дронів!!! Офіційна заборона

admin2

Змагання тенісистів Новороздільської ОТГ

admin2

У неділю, 5 листопада, у декоративному озері виявлено тіло потопельника

admin3

У «старій» частині Нового Роздолу сьогодні «вибило» світло через надмір увімкнених мешканцями електроприладів у помешканнях

admin3

ДП “Благоустрій” – звіт за 2022 рік

admin2

Новороздільська громада попрощалась з військовослужбовцем ЗСУ Федором АЛЕКСЄЄВИМ

admin3

Залишити коментар