РЕЗОНАНС

Надіємося, що комунальники дадуть і мешканцям нашого будинку привід подякувати їм за якісну роботу

Приємно було читати у минулому числі «Вісника Розділля» інформацію «Зірвану буревієм покрівлю комунальники відновили оперативно і якісно» за підписом мешканців будинку по проспекту Шевченка, 31- А, у якій вони висловлювали добрі слова на адресу працівників КП «Розділжитлосервіс» за швидке усунення наслідків стихії. Є у цьому дописі такі слова: «не надто сподіваючись (за звичкою, чи виходячи з окремих незадоволених відгуків городян)». Власне, дане зауваження авторів листа до певної міри стосується і ситуації із вирішенням комунальної проблеми будинку №36 –А по проспекту Шевченка, зокрема, що стосується нежитлового приміщення.. І хоча вже минуло доволі часу, я все таки сподіваюся, що вона буде вирішена позитивно.
Зокрема, ще 5.07.2016р. комісією ЖЕК №2 КП «Розділжитлосервіс» був складений акт про обстеження підвісного бокового дашка (консольного) над вікнами нежитлового приміщення будинку по пр. Шевченка,36- А, який внаслідок тривалої експлуатації потребує ремонту. Додам, що деякі мешканці , що живуть поверхом вище вказаного дашка, облаштували собі на його основі балкон і ходять по ньому, тримають різні речі. І ось вже минуло більше 3-х років, відколи складено даний акт, а результату жодного нема. Тим часом, через несправність дашка затоплюється нежитлове приміщення та і зовнішній вигляд будинку псується. А відтак нежитлове приміщення зазнає збитків, хоча його власник свого часу затратив на ремонт чимало коштів: зроблено євроремонт приміщення, встановлено пластикові вікна, відремонтовано каналізаційні труби (внутрішні). До речі, всі мешканці 9-поверхового будинку, де знаходиться і вказане нежитлове приміщення, справно платять за комунальні послуги, на утримання будівлі і будівельних споруд. Прикро, що комунальне підприємство не виділяє кошти на поточні ремонти хоча б вказаного дашка, не кажучи вже про постійні пориви каналізаційних труб в підвалі, про сміттєзбірні кабінки, де водяться гризуни і потрапляють до приміщення, вода також недоступна для миття сходових кліток. Щодо покрівлі, то мешканці будинку ремонтують її своїми силами. Так що комунальникам є за що як дякувати (як випадку із мешканцями будинку №31-А по проспекту Шевченка), так і підстави для критики (як у випадку із описаною ситуацію у будинку №36-А).
Отож просимо керівництво КП «Розділжитлосервіс» відреагувати і на нашу вищеописану проблему, за що ми, як і мешканці будинку №31-А будемо вам безмежно вдячні. Дуже на це надіємося.
Від імені мешканців будинку №36-А проспекту Шевченка Іванна ПІДКОВИЧ