ЧИТАЧ ПОРУШУЄ ПРОБЛЕМУ

Запропонована у оголошенні форма надання споживачами даних для укладання договору про надання послуг надто складна. Прохання до ПП «Гарант Енерго М» - не гаючи, скласти прийнятніший, тобто простіший варіант

Прочитавши оголошення адміністрації ПП «Гарант Енерго М» «До відома мешканців м. Новий Розділ», надруковане у газеті «Вісник Розділля» (№16 (1219) від 19 квітня 2019 р.), спочатку неабияк зрадів, бо, як і всі новороздільчани, з нетерпінням ось вже декілька місяців поспіль безрезультатно очікую від цього підприємства платіжок за теплопостачання, світло і гарячу воду. Однак глибше вникнувши в зміст тексту, був неприємно вражений тим, що панове, які подавали до «відома мешканців» міста дане оголошення, радше думали тільки про те, аби показати, що вони, мовляв, вирішують задавнену проблему платіжок. А про тисячі споживачів, зокрема, маю на увазі літніх, хворих, немічних городян, схоже, забули подумати. Тому що цій чисельній категорії мешканців міста дуже непросто буде виконати вісім пунктів, необхідних для формування бази споживачів теплової енергії та укладання договору про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, надіславши їх на вказану електронну адресу ПП «Гарант Енерго М». Пояснення просте – складність процедури. Бо ж дідусям і бабусям, які у переважній більшості не те що в комп’ютерах не тямлять, дехто з них без сторонньої допомоги навіть пенсії з власних карточок не можуть зняти. Окрім цього, з даного оголошення мені зрозумілі тільки декілька пунктів. Бо, наприклад, мені невідомо, що таке «копія технічного паспорта в електронному вигляді». Та і у вказаній в оголошенні електронній адресі, куди слід надсилати 8 пунктів даних, - tec-rozdil-teplo@ukr.net -, виявляється, як мені професійно пояснила сусідська дитина, теж «собака» заритий. І до цього не кожен, як кажуть, допетрає.
Тому від імені старшого віку новороздільських споживачів послуг уклінно прошу адміністрацію ПП «Гарант Енерго М»: повідомте у черговому оголошенні у «Віснику Розділля» звичайну, а не електронну, адресу, куди можна зателефонувати, прийти і принести те, що потрібно для формування бази даних споживачів підприємства та укладання договору про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води.
Бажаю всього найкращого і, звичайно, якнайшвидшого вирішення проблеми платіжок.
За дорученням мешканців Нового Роздолу
Євген КАПЕЛЮШНИЙ