Репліка, що обернулася подякою...

«Розділжитлосервіс» встановив поручні

Друкуючи читацькі листи, які порушують проблеми у нашому місті, при найбільших сподіваннях, як свідчить практика, абсолютно не стовідсотково ці проблеми вирішуються після газетних дописів. Бувають і причини цьому поважні, і проблеми непідйомні, та бодай підніметься питання, «візьметься до виконання», бодай вихлюпнуть наболіле мешканці, зосередять увагу.
Тож дещо несподіваним був другий візит авторів листа, надрукованого у «Віснику Розділля» №33 (1184) від 17 серпня ц.р. «Ніби дрібниця – поручні при вході в під’їзді – стала серйозним «каменем спотикання» під рубрикою «Читач порушує проблему», буквально через тиждень-два з радісною звісткою – поручні уже стоять! Як не тішитися – проблема вирішена. Та ще й оперативно! Пані Марія Кучабська, у щирих емоціях, навперебій висловлювала вдячність від імені мешканців під’їзду («а нас там 25 пенсіонерів проживає») першому заступнику міського голови М.П. Лепкому: «довго не роздумував, уважно вислухав і одразу дав свої власні гроші. Уміє Мирослав Петрович і вислухати, і пошанувати старших, і по-господарськи вирішити питання». Уже незабаром працівники КП «Розділжитлосервіс» встановили поручні, а вже пофарбували їх та водночас лавочки під під’їздом його мешканці, які повірили у чуйність та вміння владних посадовців робити добро, які усвідомили, що можна чогось добитися у житейських складнощах сьогодення, і абсолютно не проти долучатися до спільних добрих справ.
От би кожна репліка отримувала подібне продовження, подумалося. А чому б і ні. Тож пишіть, новороздоляни, піднімайте питання, разом будемо міняти своє місто на краще.
Килина ВЛАД
P.S. Завітавши зробити фотофакт, почула від мешканців ще кілька зауважень. Фото і коментар – в наступному номері