Повторне колективне Звернення щодо обгрунтування політики ціноутворення на житлово-комунальні послуги та порядку виконання (надання) заявлених робіт і послуг

Директорові КП«Розділжитлосервіс» п. Жуку Б.Л.
Голові Новороздільської міської ради п.Мелешку А.Р.
Народному депутату України п.Батенку Т.І.

Копія: редакції газети «Вісник Розділля»

На наше колективне звернення від 04.10.2018 р. (зареєстроване в КП «Розділжитлосервіс» за №463 від 12.10.2018 р.) ми отримали лист-відповідь від 18.10.2018 р. №1021. Проте п.Жук Б.Л. в особі керуючого КП «Розділжитлосервіс» не надав відповіді ні на один пункт викладених у зверненні питань. Ми просили надати конкретну інформацію, уточнили в 6-ти пунктах, яку саме (копію свого колективного звернення додаємо), а отримуємо відповідь про те, що управитель багатоквартирних будинків здійснює перелік робіт згідно відповідних інструкцій та посилаючись на законодавчі акти. Але в нас не виникало сумнівів щодо законності провадження діяльності КП «Розділжитлосервіс», а, навпаки, ми ставили конкретні питання як до законного управителя, який правильно і у відповідності до інструкцій встановлює ціни на послуги. Нас, як платників послуг, і, як ми розуміємо, основних роботодавців для працівників КП «Розділжитлосервіс» (саме з нашої оплати за послуги формується зарплата працівників КП), цікавлять дуже прості питання (ми їх виклали в попередньому зверненні). Оскільки нас не почули чи неправильно зрозуміли наші питання, то наводимо їх повторно з коротким поясненням. Таким чином, ми просили роз’яснити:
1) методику встановлення тарифів на послугу, а саме що стосується площ будинків та територій, періодичності проведення заявлених робіт та надання послуг. Оскільки споживач має право на перевірку кількості та якості житлово-комунальних послуг, то мешканці – споживачі та платники послуг – в калькуляційному листі поряд з розміром витрат на 1 кв.м. загальної площі квартири хотіли б бачити детальний розрахунок кожної статті із зазначенням кількості передбачених таких робіт чи послуг за звітний місяць (мешканці мають право знати, як саме прораховано кожну статтю в калькуляції, щоб розуміти, що кожен платить саме за свій будинок, з врахуванням саме його площі, а не частини міста. Якщо передбачено в калькуляції роботи відповідного характеру, то хочемо знати графік їх проведення чи періодичність здійснення (наприклад, щодо прибирання приміщень, сходових кліток і т.п., оскільки є багато нарікань з боку мешканців щодо цих робіт). Ми хочемо знати який саме розмір зарплати персоналу КП закладено в калькуляційні статті і т.д. Іншими словами, ми хочемо бачити детальний розрахунок ціни, що проводив бухгалтер КП в розрізі кожного будинку, не готові цифрові дані за кожною статтею, а саме алгоритм (методику) розрахунку (не посилаючись на ст.інструкції, а конкретно на цифрах з математичними діями));
2) результатів проведеного аудиту стану кожного будинку та прибудинкової території для визначення переліку необхідних послуг чи робіт (акти по кожному будинку), оскільки перелік житлово-комунальних послуг, що надаються споживачеві, залежить від рівня благоустрою відповідного будинку; (як управителю КП, так і мешканцям будинків, потрібна інформація про поточний стан будинку та прибудинкової території з метою визначення потреби в конкретних послугах, роботах чи матеріалах для ефективного управління. В принципі, лише після такого аналізу можна було калькулювати ціну послуги);
3) плану-графіку виконання ремонтних робіт внутрішньобудинкових мереж, покрівель, під’їздів, підвалів, сходових кліток; (оскільки ми платимо за поточний ремонт, то на рахунках КП акумулюється відповідна сума коштів на зазначений вид робіт. Звичайно, що за місячну виручку не вдасться виконати в повній мірі ремонті роботи, але за якийсь період (????) все-таки кошти будуть в достатній сумі. Але ми хочемо знати, що саме заплановано зробити в кожному будинку та коли. Вважаємо, що без належного аудиту неможливо скласти такий план-графік;
4) комплексу заходів з благоустрою прибудинкових ділянок із зазначенням графіку впорядкування прибудинкових територій та проекту реалізації цих заходів (аналогічно до п.3 даного звернення);
5) комплексу заходів, спрямованих на економію ресурсів і, відповідно, здешевлення послуги (наприклад, встановлення датчиків руху для вмикання/вимикання освітлення сходових кліток та прибудинкової території, заміна традиційних ламп на економний варіант);
6) розрахунку очікуваної суми виручки від наданих послуг з графіком освоєння отриманих коштів в розрізі кожного будинку та видів робіт, послуг на поточний рік та кошторису витрат за відповідними статтями (за період з квітня по вересень поточного року вже акумульовано відповідні суми коштів на рахунках КП, до кінця року ці суми збільшаться, то ж очікуємо графік їх освоєння).
Звертаємось до Голови Новороздільської міської ради з проханням посприяти в оприлюдненні інформації, яка цікавить мешканців міста, та звіту КП «Розділжитлосервіс» про виконані роботи та надані послуги за період з квітня по вересень поточного року.
Ксенія Сарахман, голова Новороздільського ГО «Львівська обласна спілка політичних в’язнів України»